افتتاح-یک-شهرک-برای-سیلاب‌زدگان-ولایت-غور

معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا یک شهرک را برای سیلاب‌زده‌های ولایت غور افتتاح کرد.

به گزارش افغان نیوز؛ عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی ریاست‌الوزرا امروز ( یک‌شنبه، 27 جوزا) یک شهرک را برای سیلاب‌زده‌های ولایت غور افتتاح نموده و گفت که قرار است برای یک هزار از فامیل‌های سیلاب زده، ۲۰۰ خانه از سوی حکومت و ۸۰۰ خانه از سوی نهادهای مددرسان و افراد خییر در این شهرک ساخته شود.

آقای برادر در این مراسم افزود که ساخت مکتب، پارک تفریحی و مسجد نیز در نقشه ساخت این شهرک در نظر گرفته شده است.

او از تمام نهادهای خییر، تجار ملی و بین‌المللی و موسسات خواست، تا در ساخت این شهرک برای سیلاب‌زده‌گان سهم بگیرند.

احمدشاه دین‌دوست، والی غور با ابراز قدردانی از تلاش‌های حکومت سرپرست گفت که شماری از زمین داران غور به رهبری اداره محلی این ولایت صلاحیت توزیع یک هزار نمره رهایشی را برای سیلاب‌ زده‌گان اخیر داده اند.

این شهرک برای آن عده از سیلاب‌ زده‌گان غور که همه دار و ندار خود را از دست داده‌اند و دیگر امکان اعمار خانه‌های مسکونی در مناطق شان وجود ندارد ساخته می‌شود و در آن تمام امکانات عصری یک شهرک رهایشی به شمول مسجد، کلینیک، پارک تفریحی، مدرسه، مکتب و پارکینگ در نظر گرفته شده است.

از سوی هم سیلاب‌زده‌گان غور با ابراز خرسندی از تلاش‌های امارت اسلامی افغانستان و مسوولان آن افتتاح این شهرک را یک گام ستودنی در راستای کاهش مشکلات شان دانسته می‌گویند: با تکمیل شدن این شهرک اکثریت مشکلات شان از نگاه سرپناه برطرف می‌گردد.

این در حالی است که معاون اقتصادی ریاست الوزرا چند روز قبل بخاطر همدردی و کمک رسانی با سیلاب زده‌گان ولایت غور سفر نموده است.

افتتاح یک شهرک برای سیلاب‌زدگان ولایت غور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد