امارات-متحده-عربی-هزار-خیمه-کمک-کرد

وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان ا.ا اعلام کرده که امارات متحده عربی ۲۰ هزار خیمه به این وزارت برای مهاجران اخراج شده اجباری از پاکستان کمک کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان در ایکس گفته است که این محموله شب گذشته (دوشنبه ۱۵ عقرب) به میدان هوایی کابل رسیده و قرار است به برگشت‌کنندگان اجباری از پاکستان در تورخم و سپین‌بولدک توزیع شود.

محمد ارسلا خروتی، معین این مالی و اداری این وزارت از کمک‌های امارت متحده عربی ابراز قدردانی کرده و از کشورهای دیگر نیز خواست که به برگشت‌کنندگان اجباری از پاکستان کمک‌های بیشتر را فراهم کنند.

خروتی علاوه نموده که خیمه‌های کمک شده به زودترین فرصت در دسترس بازگشت‌کنندگان اجباری از پاکستان در مرز تورخم قرار خواهد گرفت.

روز گذشته کمیسیون عالی رسیدگی به مشکلات مهاجران اخراج شده اجباری از پاکستان اعلام کرد که از هفدهم سپتامبر سال جاری تا کنون بیش از 34 هزار خانواده شامل 200 هزار تن تنها از مرز تورخم وارد کشور شده‌اند.

پاکستان به بیش از ۱.۷ میلیون مهاجر و پناهجوی «غیرقانونی» تا اول نوامبر مهلت داده بود که آن کشور را ترک کنند. با پایان این مهلت، پولیس پاکستان روند بازداشت و اخراج مهاجران و پناهجویان را آغاز کرده است.

امارات متحده عربی 20هزار خیمه کمک کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد