امریکا-میلیون-دالر-به-اسلام-آباد-کمک-کرد

وزارت دفاع امریکا اعلام کرده است که پس از عملیات های جدی ارتش پاکستان در برابر گروه های تروریستی، این کشور تصمیم گرفته است که ۷۰۰ میلیون دالر کمک را به اسلام آباد تحویل دهد.

به گزارش افغان نیوز: کنگره امریکا با تصویب کمک 700 میلیون دالری به پاکستان آن را پشتیبانی از فعالیت های اسلام آباد در خصوص مبارزه با تروریسم دانست.وزارت دفاع امریکا در همین حال اعلام کرده است، که پس از عملیات های جدی ارتش پاکستان در برابر گروه های تروریستی به خصوص شبکه حقانی، این کشور تصمیم گرفته تا کمک های مالی جدیدی را به اسلام آباد تحویل دهد.

نیمی از این پول قرار است به صورت فوری به اسلام آباد تحویل داده شود و نیمی دیگر از آن پس از تایید جدیت مبارزه پاکستان با تروریست ها پرداخت خواهد شد.

در همین حال وزارت دفاع امریکا از پاکستان خواسته است تا مبارزه در برابر گروه های تروریستی به خصوص شبکه حقانی و لشکر طیبه را ادامه دهد.

یادآوری می کنیم، که این کمک های امریکا در حالی به پاکستان صورت می گیرد، که ترامپ به همراه رکس تیلرسون وزیر امور خارجه امریکا، طی هفته‌های اخیر، پاکستان را به حمایت از تروریست‌های فعال در افغانستان متهم کرده و این کشور را تهدید به قطع کمک هالی مالی می‌کردند.

امریکا 700 میلیون دالر به اسلام آباد کمک کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد