اهدای-بسته‌های-کمکی-برای-بیجاشدگان-داخلی

مؤسسه خیریه نور افغان آسترالیا از توزیع کمک‌های بشر دوستانه به صدها بیجاشده داخلی(پنجشیر و اندراب) در کابل خبر داده است.

به گزارش افغان نیوز: در اعلامیه این مؤسسه خیریه که امروز شنبه(3، میزان) منتشر شده، آمده است که ما در تحولات اخیر، فعالانه در کنار سایر نهاد های خیریه به دلجویی بیجاشدگان داخلی در سطح چندین ولایت امدادرسانی کرده‌ایم.

اما این‌بار در خدمت مردم ولایت پنجشیر و ولسوالی اندراب ولایت بغلان قرار می‌گیریم که دشوارترین روزها را پشت سر گذشتانده اند؛ مردم این مناطق پس از متحمل شدن تلفات جانی و مالی ناشی از جنگ و کمبود جدی مواد اولیه در شهر‌های مختلف کشور پناه برده اند.

مؤسسه خیریه نور افغان آسترالیا می‌گوید که شهر کابل نیز به نسبت همین تحولات، میزبان بیشترین بیجاشده‌گان از ولایات مختلف در سطح کشور می باشد. ما مطابق توانمندی از آغاز رویداد ها به امدادرسانی آنان پرداخته ایم.

در اعلامیه آمده است که برای 200 بیجاشده ولایت پنجشیر و ولسوالی اندراب ولایت بغلان بسته‌های شامل هفت قلم اجناس مورد ضرورت اولیه آماده گردیده بود که برای شان اهداء گردید.

این درحالی است که ایالات متحده امریکا به تازگی برخی تحریم‌هایش را معاف کرده تا روند ورود کمک‌های بشردوستانه به افغانستان تحت حاکمیت طالبان ادامه یابد.

اهدای بسته‌های کمکی برای بیجاشدگان داخلی

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد