بازداشت-۱۱-تن-به-شمول-یک-شهروند-ایران-به-ظن-قاچاق-مواد-مخدر

پولیس مبارزه علیه مواد مخدر در جریان هفت روز گذشته در ارتباط به ۱۴قضیه یازده تن را به ظن قاچاق مواد مخدر بازداشت کرده است.

به گزارش افغان خبر: مرکز عدلی و قضایی مبارزه با مواد مخدر و جرایم مسکرات با نشر اعلامیه‌یی گفته که در جریان هفت روز گذشته پولیس مبارزه علیه مواد مخدر،ارگان های کشفی و امنیتی کشور در ارتباط به 14 قضیه 11 تن مظنون به جرایم مسکرات و مواد مخدر را بازداشت و با دوسیه های نسبتی شان جهت تعقیب عدلی و قضائی به مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر فرستاده اند.

پولیس این 11 تن را از والیات، کابل،فراه،ننگرهار و بلخ بازداشت کرده اند.

در میان این افراد ، یک شهروند کشور ایران که با مقدار 101 کیلوگرام هیروئین در ولایت فراه بازداشت شده نیز وجود دارد. پولیس، از نزد بازداشت شده گان بطور مجموعی:

220.821کیلوگرام هیروئین، 5698.52کیلو گرام تریاک، 1010کیلوگرام چرس، 3040کیلوگرام مواد کیمیاوی جامد، 467لیتر مشروبات الکولی، یک میل سالح کمری و هشت عراده واسطه نقلیه مختلف النوع را کشف و بدست آورده است.

در حال حاضر بازداشت شده گان با دوسیه های نسبتی شان در مرکزعدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر مورد تعقیب عدلی و قضایی قرار دارند.

قابل تذکراست که مرکزعدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر به اساس ماده های 17 و 18 قانون مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر صلاحیت رسیدگی عدلی وقضائی قضایای که مقدار آن حد اقل ۲ کیلوگرام هیروئین، 10 کیلوگرام تریاک، ۵۰ کیلوگرام چرس،۵۰ کیلوگرام مواد کیمیاوی و ۵۰ لیتر مشروبات الکولی یا مسکرات باشند از سراسر کشور دارا است.

بازداشت ۱۱ تن به شمول یک شهروند ایران به ظن قاچاق مواد مخدر

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد