بازدید-عزیزی-از-جریان-ساخت-فابریکه-تولید-سمنت-قندهار

نورالدین عزیزی، سرپرست وزارت صنعت و تجارت از جریان ساخت فابریکه تولید سمنت در پارک صنعتی شوراندام ولایت قندهار بازدید کرد.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت صنعت و تجارت امروز (پنج‌شنبه، ۲ قوس) با نشر خبرنامه‌ای در ایکس از بازدید آقای عزیز از فابریکه تولید سمنت قندهار خبر داده و گفته است که این فابریکه در محدوده ۱۰۰جریب زمین با سرمایه‌گذاری ده‌ها ملیون دالر از سوی سکتورخصوصی در حال اعمار می‌باشد.
به گفته وزارت صنعت و تجارت، این فابریکه به مدت پنج‌سال به گونه‌ای کامل ساخته خواهد شد و ظرفیت مجموعی تولید روزانه‌ آن تا ۵ هزار تن می‌باشد.
در خبرنامه آمده است که فاز اول فابریکه تولید سمنت قندهار قرار است تا یک سال آینده تکمیل گردد که روزانه ظرفیت تولیدی آن  هزارو ۵۰۰ تن است.
وزارت صنعت و تجارت گفته با فعال شدن این فابریکه، به صورت مستقیم و غیر مستقیم، بیش از ۵ هزار نفر مشغول کار می‌گردد.
این وزارت افروده که آقای عزیز در کنار باز از فابریکه تولید سمنت قندهار، با مسوولان اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری این ولایت نیز دیدار کرده است.
رییس اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری ولایت قندهار مشکلات و دست‌آوری‌های این اتاق در بخش تجارت و سرمایه‌گذاری را با نورالدین عزیزی و هیات همراه او مطرح کرده است.
این در حالی است که وزارت صنعت و تجارت گفته است که نورالدین عزیزی، سرپرست این وزارت در راس یک هیات به شمول مولوی قدرت‌الله جمال، معین این وزارت و اعضای کمیته تنظیم تسهیلات به صنعت‌کاران، تاجران و سرمایه‌گذاران عودت‌کنند به قندهار سفر کرده است.

بازدید عزیزی از جریان ساخت فابریکه تولید سمنت قندهار

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد