بازرگانان-خواستار-برگزاری-چنین-نمایشگاه-در-ولایت‌های-کشور-شدند

شماری از تاجران و سرمایه‌گذاران در پایان نمایشگاه "خدمات برتر ملی" از امارت اسلامی خواست که پیش از برگزاری هر نمایشگاه، تبلیغات گسترده‌ از آن نماید تا شهروندان آگاه شوند.

به گزارش افغان نیوز؛ شماری از تاجران و سرمایه‌گذاران در روز پایانی نمایشگاه بهاری "خدمات برتر ملی" می‌گویند که در این نمایشگاه، بازاریابی خوب برای محصولات و کالاهای تولیدی شان صورت گرفته است. 

سراج‌الدین حلیم‌زی، نماینده شرکت ذوب آهن خان ستیل می‌گوید که این گونه‌ نمایشگاه‌ها برای به نمایش گذاشتن تولیدات صنعتی کشور، مفید می‌باشد.

حلیم‌زی افزود که شرکت‌ها و فابریکه‌های مختلفی در این نمایشگاه اشتراک کرده و تولیدات شان را به نمایش گذاشتند. او گفت که چنین نمایشگاه‌های برای معرفی تولیدات داخلی مفید بوده و بازید کنندکان با تولیدات داخلی بیشتر آشنا می‌شود. 

او از امارت اسلامی خواستار توجه جدی در زمینه برق و واردات مواد خام برای صنعت‌کاران شده و گفت: اگر برق و مواد خام بیشتر باشد تولیدات نیز سرعت می‌یابد و زمینه‌ای کار برای جوانان بهتر مساعد می‌شود. 

عظیم حیدری، مدیر مسوول فابریکه طلوع گرما از برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها ابراز خرسندی کرده و گفت که صنعت‌کاران و فابریکه‌داران در مدت ۳ روز تولیدات وطن را در این نمایشگاه به نمایش گذاشتند. 

حیدری خواستار حمایت حکومت سرپرست  از تاجران و سرمایه‌گذاران کشور شده و افزود که حمایت از آنان به معنی حمایت از تولیدات داخلی کشور می‌باشد. 

گل احمد، مسوول شرکت گل‌های بدخشان گفت که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی برای رشد و توسعه اقتصاد کشور مهم می‌‌باشد. 

او از حکومت سرپرست خواست که پیش از افتتاح هر نمایشگاه، تبلیغاتی گسترده‌ای را جهت معرفی آن به شهروندان انجام دهد تا مردم آگاه و از نمایشگاه بازید و خریداری نمایند. 

گل احمد گفت که در چندین نمایشگاه اشتراک نموده اما؛ بازید کنندگان از نمایشگاه‌ها اندک بوده است. 

او دلیل اندک بودن بازدید کنندگان در نمایشگاه‌ها را نبود تبلیغات و عدم آمادگی بهتر مسوولان دانسته و از حکومت سرپرست خواست که در این زمینه توجه جدی نماید.

محب هارون، مسوول شرکت عزیزی بابا گفت که برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند گامی بلندی در عرصه ترقی، پیشرفت و رشد اقتصادی کشور باشد. 

او از امارت اسلامی خواست که چنین نمایشگاه‌هایی که در آن تولیدات داخلی به نمایش گذاشته می‌شود، در ولایت‌های کشور نیز برگزار شود. 

سلما یوسفزی، رییس عامل اتاق تجارت و صنایع زنان در این نمایشگاه می‌گوید که حضور زنان در نمایشگاه‌ها نقش مهمی بر توسعه اقتصاد کشور دارد. 

یوسفزی از حکومت سرپرست می‌خواهد که از زنان تجارت پیشه حمایت همه جانبه نماید و زنان را در توسعه اقتصادی کشور سهیم سازد. 

مسوولان برگزار کننده نمایشگاه بهاری "خدمات برتر ملی" می‌گویند که در این نمایشگاه ۲۵۰ تاجر و سرمایه‌گذار شرکت نموده که ۱۰۰ تن آنان زنان می‌باشند. 

 

آژانس افغان نیوز- مهدی انصاری

 

 

بازرگانان خواستار برگزاری چنین نمایشگاه در ولایت‌های کشور شدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد