بدری-با-رییس-بورد-خدمات-مالی-اسلامی-دیدار-کرد

بانک مرکزی، امارت اسلامی افغانستان از اشتراک هیأتی بلندپایه‌ی این بانک در ۲۲مین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی خبر داد.

به گزارش افغان نیوز؛ این بانک در اعلامیه‌ی می‌گوید که هیأت بلندپایه بانک مرکزی به سرپرستی هدایت‌الله بدری، رییس عمومی این بانک در 22مین نشست سالانه بورد خدمات مالی اسلامی که به میزبانی کشور جیبوتی برگزار شده است، اشتراک کرده است.

بر بناید اعلامیه، در این نشست که نمایندگان ۲۶ بانک کشورهای اسلامی حضور داشتند، گزارش فعالیت‌ها و مسایل مالی سال آینده بورد خدمات مالی اسلامی تصویب شد.

این بانک می‌گوید، همچنان در این نشست پیرامون معیارهای مربوط به بانک‌داری اسلامی براساس موازین شرعی، مدیریت بهتر نهادهای مالی و بانک‌ها، تأثیر دیجیتلی‌شدن بانک‌داری اسلامی،  توسعه بانک‌داری و تأمین مالی اسلامی در سطح بین‌المللی، گسترش اقتصاد پایدار، ارزش وقف و زکات در نظام مالی اسلامی، استفاده مناسب از سیستم برقی نظام مالی و اهمیت آن در اشتغال‌زایی و سایر موضوعات مهم بحث شد.

رییس عمومی بانک مرکزی کشور همچنان طی یک نشست جداگانه با رییس بورد خدمات مالی اسلامی دیدار و در مورد ذخایر ارزی منجمدشده افغانستان، توسعه‌ی بانکداری اسلامی و راه‌اندازی برنامه‌های آموزشی در کشور، گفتگو کرده است.

 

بدری با رییس بورد خدمات مالی اسلامی دیدار کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد