برای-بهبود-معارف-و-اعطای-بورسیه‌های-تحصیلی-به-جوانان-تلاش-می‌کنیم

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در دیدار با شماری از بزرگان ولایت نورستان گفت که برای بهبود وزارت معارف و اعطای بورسیه های تحصیلی به جوانان تلاش میکنیم.

به گزارش افغان نیوز:  دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور در دیدار با بزرگان و باشنده‌گان ولسوالی کامدیش ولایت نورستان، مشکلات امنیتی این ولسوالی را مورد بررسی قرار داد.

رییس اجراییه کشور گفت که رسیدگی به مشکلات مردم به خصوص تامین امنیت وظیفه اساسی حکومت است و در این زمینه برعلاوۀ تدابیر امنیتی در سطح ولایت به مسوولان امنیتی هدایت می‌دهد تا اقدامات لازم را روی‌دست گیرند.

بزرگان ولسوالی کامدیش ولایت نورستان گفتند که راه‌های مواصلاتی این ولسوالی با تهدیدات امنیتی مواجه بوده و به این دلیل باشندگان محل در جریان عبور و مرور با مشکلات جدی روبه‌رو‌ هستند.

همچنان آنان از رییس اجراییه کشور خواستند که در مورد تقویت معارف و بورسیه‌های تحصیلی به این ولسوالی نیز توجه خاص را مبذول دارد.

سپس رییس اجراییه کشور وعده سپرد که به مسوولان امنیتی وظیفه می‌سپارد که تدابیر لازم امنیتی را در این ولسوالی اتخاذ کنند و برعلاوه آن این موضوع را در شورای امنیت نیز مطرح می‌کند تا به صورت همه‌جانبه بررسی شود.

همچنان دکتور عبدالله عبدالله به بزرگان این ولسوالی اطمینان داد که در زمینه معارف و اعطای بورسیه‌های تحصیلی به جوانان واجد شرایط این ولسوالی شخصاً تلاش می‌ورزد.

برای بهبود معارف و اعطای بورسیه‌های تحصیلی به جوانان تلاش می‌کنیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد