گروه-طالبان-در-ولایت-زابل-گمرک-احداث-کرده-اند

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در دیدار با اعضای شورای ولایت زابل؛ به ادارات امنیتی دستور داد تا برای نابودی گمرک طالبان در این ولایت قدامات جدی نمایند.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه با اعضای شورای ولایتی و شماری از بزرگان و متنفذین ولایت زابل دیدار نمود.

در این نشست که روز شنبه دوازدهم حمل درکاخ سپیدار صورت گرفت، بزرگان و اعضای شورای ولایتی ولایت زابل، مشکلات و چالش‌هایی را که با آن رو به رو هستند، با رییس اجراییه کشور در میان گذاشتند.

آنان از تشکیل گمرک از سوی طالبان شکایت نموده و از رهبری حکومت و حدت ملی خواستند تا در نابودی و از میان برداشتن آن، اقدام جدی و فوری نمایند.

تامین امنیت، ایجاد اصلاحات بنیادین در ادارات ملکی، مبارزه جدی با فساد اداری، استفاده از کادرهای علمی این ولایت در ساختار دولت، گسترش و توسعه سکتور معارف و ازبین بردن مشکلات در تمام این عرصه‌ها، مهم‌ترین خواسته های بزرگان ولایت زابل را تشکیل می‌داد.

دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور از مسئولین ذی ربط  خواهان رسیدگی به این مشکلات از جمله ایجاد گمرک توسط گروه طالبان در این ولایت شد

رییس اجراییه کشور علاوه کرد، با آنکه باشندگان ولایت زابل خواستار توسعه و ترویج معارف و دانش اند و برای رفتن با کاروان معارف آمادۀ هر گونه همکاری هستند، ولی پروسه معارف آسیب پذیر و پُر از چالش‌های متعدد است و برای حل این مشکلات، به زودی در مورد چالش‌های موجود در بخش معارف، با مقام‌های مربوط صحبت نموده و اقدامات لازم عملی خواهد شد.

دکتور عبدالله عبدالله به بزرگان و اعضای شورای ولایتی زابل اطمینان دادکه در ایجاد اصلاحات در بخش‌های ملکی و نظامی ولایت زابل توجه نموده و با فساد اداری نیز با جدیت مبارزه می‌کنند.

رییس اجراییه هم‌چنان تاکید نمودکه وضعیت امنیتی ولایت زابل در شورای امنیت ملی مطرح و برای حل مشکلات موجود در این ولایت، تصمیم گرفته خواهد شد.

گروه طالبان در ولایت زابل گمرک احداث کرده اند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد