برای-سهولت-درصدور-ویزه-سرمایه-گذاران-خارجی،-تعدیل-قانون-و-یا-صدورفرمان-انجام-می-دهیم

رئیس جمهور کشورمان در جلسه شورای عالی اقتصادی از شکایت های زیادی مردم نسبت به عملکرد آتشه های تجارتی و قونسلگری های کشور یاد کرد وگفت این شکایت ها در حال بررسی است وافزود که حکومت آماده است به منظور ایجاد سهولت برای صدور ویزه در مشوره با نماینده گان شورای ملی، قانون را تعدیل و یا توسط فرمان در این رابطه اقدام نماید.

نصیر احمد اندیشه معین اداری وزارت امور خارجه از طرح رهنمودی وزارت امور خارجه در خصوص صدور ویزه به اتباع خارجی از جمله صدور ویزه به تاجران، سرمایه گذاران و متخصصین، خبر داد و گفت طرح مذکور بنابر درخواست اتحادیه صنعت کاران ترتیب گردیده است و ما طرزالعمل ها و رهنمود ها را واضح و ساده ساخته ایم تا تاجران، سرمایه گذاران و متخصصین به سهولت ویزه دریافت کنند.  

آقای اندیشه که این صحبت های خود را در شورای عالی اقتصادی بیان داشت، افزود: ما رهنمودها را برای صدور ویزه به قونسلگری های فرستادیم، در زمینه صدور ویزه سهولت ایجاد کردیم و همچنان بروکراسی را در این خصوص، کاهش دادیم.     

در ادامه شیرباز کمین زاده، رئیس اتحادیۀ صنعت کاران در این رابطه گفت که ما در بخش کارگران فنی و مسلکی مشکل داشتیم، چون درخواست آنها نیاز به صدور ویزه داشت و با اجرایی شدن این طرح مشکل مذکور خاتمه می یابد.

سپس رئیس جمهور غنی گفت که از آتشه های تجارتی و همچنان قونسلگری های کشور شکایت های زیادی دریافت شده است و این مسئله نیاز به بررسی های همه جانبه دارد.

وی افزود که حکومت آماده است تا به منظور ایجاد سهولت برای صدور ویزه در مشوره با نماینده گان شورای ملی، قانون را تعدیل کند و یا توسط فرمان در این رابطه اقدام نماید تا متقاضیان ویزه به راحتی ویزه دریافت کنند.

برای سهولت درصدور ویزه سرمایه گذاران خارجی، تعدیل قانون و یا صدورفرمان انجام می دهیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد