برشنا-جایداد-رهبران-سیاسی-به-فروش-می‌رسد

سخنگوی شرکت برشنا می‌گوید که رهبران سیاسی ۲۶ میلیارد بدهی دارند، اگر تا یک ماه تصفیه نکنند، جایدادهای شان به فروش می‌رسد.

به گزارش افغان نیوز؛ حکمت‌الله نورزی سخنگوی شرکت برشنا امروز چهارشنبه (۱۰قوس) در یک کنفرانس مطبوعاتی در کابل گفت که سیاسیون، رهبران، تاجران و سکتور خصوصی ۲۶ میلیارد افغانی از شرکت برشنا قرضدار هستند.

او به افراد و نهادهای مقروض هشدار داد که هرچه زودتر  حساب‌های شان را با این شرکت تصفیه کنند، در غیر آن جایدادهای شان به فروش گذشته خواهد شد.

نورزی گفت: به مدت یک ماه وقت داده می‌شود که پرداخت برای بدهی شان دست به کار شوند، چه در داخلی کشور به سر می‌برند و چه در خارج از کشور هستند. از طریق بانک‌ها و نمایندگی‌های ما در ولایت‌های مختلف پرداخت نمایند.

سخنگوی شرکت برشنا افزود، اگر اینها بدهی‌های خود را پرداخت نکنند ما به ارگان‌های عدلی و قضایی منتقل می‌کنیم، همچنان می‌توانیم جایدادهای این اشخاص را به فروش رسانیده، بدهی شرکت برشنا را تمام کنیم چون خود شرکت برشنا از کشورهایی که انرژی برق را به افغانستان صادر می‌کنند بدهکار است.

در همین حال، سخنگوی برشنا گفت که برای افزایش تولید انرژی برق در داخل کشور، با شرکت‌ها و کشورهای مختلف در حال رایزنی هستند. او گفت که در بخش تولید انرژی برق از باد، ایران در حال گفت‌وگو بوده و همچنان با کشورهایی نظیر چین در بخش تولید انرژی برق از زغال سنگ صحبت دارند.

شرکت برشنا در حالی از تلاش برای افزایش تولید انرژی برق در کشور سخن می‌گوید که همین اکنون برق پایتخت نوبتی بوده و در یک شبانه روز، حتماً ده ساعت برق هر منطقه پرچاو می‌شود.

برشنا: جایداد رهبران سیاسی به فروش می‌رسد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد