برنامه-کمکی-به-آسیب‌دیده‌گان-پنجشیر-باید-عملی-شود

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در دیدار با والی پنجشیر و تیم کاری اش، بر اجرایی‌شدن برنامه‌های کمکی به آسیب‌دیده‌گان منطقۀ پشغور این ولایت تأکید کرد.

به گزارش افغان نیوز: محمداشرف غنی، رئیس‌جمهور کشور در دیدار با والی  پنجشیر و تیم کاری اش، گزارش اجراآت موصوف را در رابطه به اقدامات انجام‌شده به آسیب دیده گان حادثۀ طبیعی پشغور، استماع نمود.

در این دیدار که دیروز در قصر گل‌خانه ارگ انجام شد، والی پنجشیر از پیشرفت کارها و اقدامات انجام شده پس از سفر رئیس جمهور به منطقه پشغور، شامل تهیه مواد ارتزاقی، البسه، توزیع زمین، آب صحی، سرک، مساجد، زراعت، دیوار استحکامی و کانال ها معلومات داد.

در این جلسه، مسوولین وزارت‌های مبارزه با حوادث، شهرسازی و مسکن، زراعت و مالداری، انرژی و آب، انکشاف دهات و اداره مستقل اراضی، از پیشرفت کار پروژه‌های شان در ساحۀ متذکره که در مرحلۀ سروی، دیزاین و تطبیق قرار دارد، گزارش دادند.

رئیس جمهور محمداشرف غنی به مسوولین ادارات متذکره هدایت داد که با توجه به آسیب‌های وارده از اثر حادثۀ طبیعی در پشغور پنجشیر و استعجالیت موضوع، در قسمت تطبیق کامل پلان‌های شان، اقدامات عاجل نمایند.

برنامه کمکی به آسیب‌دیده‌گان پنجشیر باید عملی شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد