به-قضیه-غصب-املاک-دولتی-رسیدگی-شده-است

امان الله ریاضت سخنگوی وزارت عدلیه امروز طی کنفرانسی اعلام که حکومت افغانستان در محکمه‌های که در طول شش ماه صورت گرفته است ۴۰۳ قضیه را به نفع دولت فیصله کرده است.

به گزارش افغان خبر، امان الله ریاضت در این نشست خبری گفت که این فصیله ها شامل" 9434 جریب زمین، 148 بسوه، 39 بسواسه، 22 هزارو 493 متر مربع زمین" است که به نفع دولت افغانستان فیصله صورت گرفته است.

اقای ریاضت در نشست خبری امروز 3 عقرب گفت که این دعاوی از طرف ریاست قضایای وزارت عدلیه به پیش برده شده است.

سخنگوی وزارت عدلیه " 17 دکان، 38 میلیون و 713 هزارو 503 افغانی و 604هزارو 432 دالر امریکای" شامل فیصله های دانست که در محکمه به نفع دولت فیصله شده است.

امان الله ریاضت میگوید زمین های که به نفع دولت فیصله شده در ولایت های" کابل، هرات، قندهار، بدخشان، دایکندی، فاریاب و بغلان" می‌باشد.

سخنگوی وزارت عدلیه میگوید در فیصله‌ی که ریاست قضایای وزارت عدلیه انجام داده" 931 جریب، 38 بسوه، 21 بسواسه، 9 هزارو 8 صدو 95 متر مربع زمین" به ضرر دولت فیصله شده است.

این در حالی است  که امان الله ریاضت از کسانی‌که زمین‌های دولتی را غصب کرده اند نام نگرفت، خبرنگاران هرچه تلاش کردند تا از کسانی که در املاک دولت دست برد زده است معرفی شود اما سخنگوی وزارت عدلیه از گفتگو در این مورد حاضر به گفتگو نشد.

 

به 403 قضیه غصب املاک دولتی رسیدگی شده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد