بیش-از-هزار-لیتر-تیزاب-در-هرات-حریق-شد

به اساس فیصله محکمه ابتدائی مرکز عدلی وقضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر به مقدار(۱۵۳۴۰ )لیتر تیزاب امروز ۲۰ سرطان در ولایت هرات محو وحریق گردید.

به گزارش افغان نیوز: مرکز عدلی و قضایی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر با نشر خبرنامه یی گفته که مواد کیمیاوی یاد شده ازنوع تیزاب (استیک انهایدراید) بوده که به منظور استفاده درترکیب هیروئین در داخل ( ۷۶۷) بشکه ( ۲۰ ) لیتره ازسرحدات غربی کشور وارد ولایت هرات شده بود توسط پولیس مبارزه بامواد مخدرو لایت هرات کشف وضبط شده بود.

 مواد متذکره به اساس اطلاعات قبلی حین انتقال،کشف وضبط گردیده که قیمت مجموعی آن بالغ بر بیست وسه میلیون وپنصد هزار افغانی می شود.

قابل یاد آوردی است که پولیس درپیوند به این قضیه دوتن از باشندگان ولایت های قندهار و هرات را بازداشت وغرض تعقیب عدلی وقضایی به مرکز عدلی و قضائی مبارزه علیه جرایم مسکرات و مواد مخدر فرستاده اند.

این درحالی است که در جریان ربع اول  سال ۱۳۹۶، جمعاً ۱۲۶ قضیه به مظنونیت ۱۵۶ تن به شمول ۴ موظف خدمات عامه،۳ تبعه خارجی و ۴ خانم مظنون به جرایم مسکرات و مواد مخدر از سراسر کشور به این مدیریت آورده شده است.

بررسی ابتدائی تمامی قضایا در روشنائی قانون مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر تکمیل و جهت تحقیقات بیشتر و تعقیب عدلی به ریاست عمومی څارنوالی اختصاصی مبارزه علیه مسکرات و مواد مخدر ارسال گردیده است. 

بیش از 15هزار لیتر تیزاب در هرات حریق شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد