تاجران-در-گمرک-میدان-هوایی-حامد-کرزی-علیه-هم-به-اعتراض-برامدند

تاجران گمرک میدان هوایی بین المللی حامد کرزی دست به اعتراض زدند اما پولیس میدان مانع پوشش خبری این مظاهره کنندگان شده و اجازه ورود رسانه ها به درب گمرک این میدان را ندادند.

به گزارش افغان خبر:تاجران گمرک میدان هوایی بین المللی حامد کرزی، امروز (شنبه 30 اسد) به خاطر مشکلات ترانسپورتی در این گمرک، دست به تظاهرات زدند؛  اما به مشکلات تجاران به زودترین فرصت رسیدگی شد. به گفته‌ی این تجاران، از یک سال به این سو، وسایط نقلیه ی آنان با داشتن جواز خط السیر، در انتقال  اجناس از گمرک میدان هوایی، با مشکل مواجه بودند.

عبیدالله نماینده ی شرکت های ترانسپورتی می‌گوید؛ انحصار طلبی شرکت ترانسپورتی موسوم به بانو سبب شده است که انان دست به مظاهره بزنند، اما  وی بیان میدارد که قبل از شروع مظاهره، به خواست های آنان رسیدگی شد.

مسوولان شرکت های ترانسپورتی همدیگر را به انحصار طلبی متهم می کنند.

شرکت موسوم به بانو، به رهبری زرین تاج ملک زاده رئیس شرکت ترانسپورتی بانو که رقیب شرکت های ترانسپورتی دیگر می باشد می‌گوید؛ وزارت ترانسپورت با در نظرداشت مشکلات امنیتی فراروی تجارت بانوان، جواز فعالیت این شرکت را در میدان هوایی حامد کرزی داده؛ اما شرکت های دیگر مانع فعالیت این خانم میشوند.

عبدالله تاکید میکند؛ مسوولان شرکت های ترانسپورتی، با وزارت ترانسپورت و هوانوردی به تفاهم رسیده اند، هر شرکتی که جواز خط السیر داشته باشد، می تواند در انتقال اجناس از گمرک میدان هوایی، فعالیت کند.

امروز (چهار شنبه 30 اسد) قرار بود که مظاهره تاجران معترض در مقابل درب گمرک میدان هوایی بین المللی حامد کرزی برگذار شود اما نیروهای امنیتی مانع ورود خبرنگاران به مکان مظاهره شدند که بعد از ساعت ها انتظار تاجران معترض خبر دادند که به توافق رسیده اند و اعتراض به پایان رسید.

تاجران در گمرک میدان هوایی حامد کرزی علیه هم به اعتراض برامدند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد