تایید-پلان-آدرس-دهی-نواحی-کابل-از-سوی-شورای-امنیت-ملی-کشور

پلان تطبیقی آدرس دهی در ۲۲ناحیه شهر کابل که از سوی شهرداری تهیه گردیده بود، جهت اجرا از سوی شورای امنیت ملی مورد تایید قرار گرفت.

به گزارش افغان نیوز: جلسه شورای امنیت ملی تحت ریاست محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشور، عصر روزگذشته در ارگ دایر گردید.

شورای امنیت ملی حمله تروریستی بالای کارمندان ریاست عمومی جرایم سنگین را که در اثر آن دوتن از منسوبین آن اداره شهید گردیدند، به شدیدترین الفاظ محکوم نمود و این عمل دشمنان مردم افغانستان را نشان دهنده ضعف و شکست آنان در جنگ رو در رو با نیروهای ملی دفاعی و امنیتی کشور عنوان نمود.

شورای امنیت ملی مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده‌های شهدا ابراز نموده، به شهدا جنت برین از بارگاه ایزد متعال استدعا کرد.

همچنان شورای امنیت ملی به ریاست محترم عمومی اداره امور هدایت داد تا با تشکیل یک هیئت به منظور رسیدگی و کمک با خانواده شهدای حادثه مذکور با استفاده از تمام امکانات رسیدگی لازم نماید.

در این جلسه وزاری سکتور دفاعی و امنیتی در مورد وضعیت عمومی امنیت کشور گزارش ارائه نمودند. جلسه تهدیدات امنیتی را مورد بررسی قرار داد و تلاش ها، رشادت ها و مبارزه هدفمند نیروهای ملی دفاعی و امنیتی را در ولایات کشور ستودنی دانست و هدایات لازم را جهت دفع تهدیدات امنیتی به قوای دفاعی و امنیتی کشور صادر نمود.

در جلسه همچنان از سطح اکمالات اساسی قوای دفاعی و امنیتی کشور گزارش مفصل ارائه گردید و هدایات لازم در زمینه سطح اکمالات پرسونل، تعلیم و تربیه، تجهیزات و سطح احضارات صادر شد.

در اخیر، شورای امنیت ملی پلان تطبیقی آدرس دهی در 22 ناحیه کابل را که منظور دریافت دقیق موقعیت ملکیت ها از جانب شاروالی کابل در هماهنگی با ادارات ذیربط ترتیب گردیده است، مورد بررسی قرار داده و طرح یادشده را تایید و هدایات لازم را به منظور اجرای آن به شاروالی کابل صادر نمود.

تایید پلان آدرس دهی نواحی کابل از سوی شورای امنیت ملی کشور

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد