تجلیل-از-روز-جهانی-زن-نباید-به-گرامی-داشت-ها-خلاصه-شود

هشتم مارچ مصادف با روزجهانی زن در سراسر جهان گرامی داشت به عمل می آید که از این روز همه ساله در افغانستان نیز به گرمی یادبود می شود اما تجلیل در این قالب برای زنان کشور کافی نیست و باید برای حل مشکلات آنان اقدامات عملی روی دست گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: حسینه صافی، رییس اجراییه شبکه زنان افغان، امروز چهارشنبه (11 حوت) در مراسمی که به منظور بررسی شاخص های پیشرفت زنان و هشتم مارچ برگزار شده بود گفت: درحدود 40 بانوی که در همکاری با شبکه زنان افغان در 34 ولایت همکاری داشته است به پاس این زحمات شبکه زنان افغان لازم دانستند از آنان تقدیر نمایند.

خانم صافی تاکید کرد. یکی از اهداف شبکه زنان افغان دادخواهی برای زنان در  سراسر کشور بوده است که در این دادخواهی حدود 40 زن به عنوان دادخواه زن معرفی و از آنان تقدیر خواهد شد.

حسینه صافی اضافه کرد بخش دیگر تحلیل دستاوردهای گذشته زنان طی 16 سال گذشته در کشور می باشد که از مهمترین منبع برای اقدامات آینده ای و فعالیت های زنان در کشور می باشد.

وی همچنان اظهار داشت، دیگر زمان آن فرارسیده است که زنان خود رهبری تمامی سطوح را به دست گرفته و دربحث های تصمیم گیری ، صلح ، امنیت، مشارکت ها سهم بگیریم.

تجلیل از روز جهانی زن نباید به گرامی داشت ها خلاصه شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد