تذکره-برقی-هفته-آینده-توزیع-می-شود

سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری تاکید کرد که توزیع تذکره های الکترونیکی هفته آینده آغاز خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: سرور دانش، معاون دوم رییس جمهور در مراسم یک سالگی کمیته‌ی مشترک حکومت و رسانه‌ها در ادامه صحبت هایش تاکید کرد که توزیع تذکره های الکترونیکی هفته آینده شروع خواهد شد.

سرور دانش علاوه کرد، همه رسانه‌ها و خبرنگاران در پهلوی کارهای مسلکی دیگر، یک مسوولت ملی دارند که آن عبارت حمایت از فداکاری‌های نیروهای نظامی و تقویت وحدت ملی میان مردم است.

وی به این باور است که جامعه‌ی مدنی و رسانه‌ها باید خود را مانند پل میان مردم و حکومت بدانند، نه مانند اپوزیسیون مخالف حکومت.رسانه‌ها باید به ژورنالیزم حرفه‌ای توجه کنند. کار رسانه‌ای باید بیشتر از آنچه هست حرفه‌ای شود.

دانش افزود: به زودی قانونی منع تبعیض نیز تدوین خواهد شد و در آینده نزدیک مشکلات موجود در کمیسیون های انتخاباتی نیز مرفوع خواهد شد. به هیچ کسی اجازه نمی دهیم که به حقوق رسانه ها تعرض کنند. اطلاع رسانی یک امر دو طرفه است.

آقای سرور دانش در ادامه گفت:همکاری مسئولانه جامعه مدنی و رسانه ها با حکومت یک ضرورت دیگر ما و شماست. اطلاع رسانی یک پروسه دو جانبه است. رسانه ها باید در امر اطلاع رسانی مسئولانه برخورد کند.

معاون دوم ریاست جمهوری در ادامه تاکید کرد که توزیع تذکره های الکترونیکی هفته آینده شروع خواهد شد.

در ادامه این مراسم سید آقا فاضل سانچارکی معین نشراتی وزارت اطلاعات فرهنگ گفت: روند ثبت رسانه‌ها ساده سازی شده است، یعنی ۶۵ مرحله‌ی ثبت یک رسانه‌ به پنج مرحله کاهش یافته است و روند ثبت رسانه‌ها آنلاین شده است.

وی تاکید کرد، یکی از طرح‌های ما گسترش روزنامه‌های دولتی است. ما می‌خواهیم که روی میز کارمندان دولتی به جای روزنامه‌های خارجی و پاکستانی، روزنامه‌های داخلی کشور باشند.

تذکره برقی هفته آینده توزیع می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد