ترافیک-و-دوراهی-دشوار؛-کار-بدون-معاش-یا-ترک-ﻭﻇﻴﻔﻪ-

برخی ترافیک‌های شهر کابل با ابراز نگرانی از وضعیت بد اقتصادی شان می‌گویند که با گذشت بیش از پنج ماه، هنوز معاش دریافت نکرده‌اند؛ اکنون در انتخاب ادامه وظایف بدون معاش و ترک آن گیرمانده‌اند.

به گزارش افغان نیوز؛ فردین یکی از ترافیک‌های‌ شهر کابل که از پنج ماه بدینسو معاش دریافت نکرده، امروز پنج‌شنبه( 20، عقرب ) در مصاحبه با افغان نیوز گفت:« اگر این روند ادامه پیدا کند، وظیفه را ترک می‌کنم، زیرا اعضای خانواده‌ام گرسنه خواهند ماند.»

آقای فردین با ابراز نگرانی گفت: با نزدیک شدن فصل سرد زمستان و همچنان بلند رفتن بهای مواد خوراکی و سوخت، دیگر نمی‌تواند هزنیه‌های زندگی شان را تامین کند. وی از مسوولان امارت اسلامی خواست تا به حال و روزگار پولیس ترافیک توجه جدی کنند.

در همین حال، عبدالقادر یکی دیگر از ترافیک‌های شهر کابل به افغان نیوز گفت: همه کارمندان دولتی به شمول ترافیک‌ها اکنون به حالت بی‌سرنوشتی قرار دارند، زیرا مدت چندین ماه می‌شود معاش دریافت نکرده اند و حتی از کرایه خانه‌های شان باقی اند. بنابراین، اگر مسوولان امارت اسلامی توجه جدی نکنند، همه پولیس‌های  ترافیک ترک وظیفه خواهند کرد.

درهمین حال، وزارت مالیه می گوید که کار روی اجرای معاشات کارمندان دولتی جریان دارد، اما این وزارت مشخص نساخته است که چه زمانی معاشات کارمندان دولتی اجرا می‌شود.

این درحالی است که سازمان ملل متحد برای پرداخت معاش نزدیک به ۲۳ هزار و ۵۰۰ کارمند صحی افغانستان، نزدیک به ۸ میلیون دالر در یک ماه پسین پرداخته است.

ترافیک و دوراهی دشوار؛ کار بدون معاش یا ترک ﻭﻇﻴﻔﻪ؟

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد