ترمینال-میدان-هوایی-کندز-با-هزینه-یک-میلیون-و-هزار-دالر-به-بهره-برداری-رسید

مسوولان محلى از ساخت ترمینال میدان هوایی ولايت قندوزخبرداده مى گويند: يک ترمينال معيارى در ميدان هوايى ملکى اين ولايت، با هزينۀ يک ميليون و ٤٠٠ هزار دالر آمریکایی ساخته شده است.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: اسدالله عمرخيل والی قندوز در ديداراز ميدان هوايى اين ولايت گفت که کارساخت اين ترمينال معيارى که همزمان در یک وقت گنجايش هزارو٣٠٠ مسافر را دارد، چهار سال قبل آغاز شده بود که امروز پایان یافت.

عمرخيل گفت: ميدان هوایی با معياری های جهانی نیاز مبرم این ولایت بود که بعد ۴سال تکميل شد و به زودترين فرصت، افتتاح خواهد شد و کار توسعۀ ميدان هوايی نيز به شکل معياری ادامه دارد.

انور سادات آمر ميدان هوايی قندوز، ساخت اين ترمينال را براى باشندگان این ولایت، نوید تازه ای عنوان نموده می گویند که با ساخت اين ترمينال، براى مسافرين سهولت هاى زيادى فراهم گرديده است.

از سوی هم، امرالدين ولی رييس شورای ولايتی قندوز، از ساخت ترمينال جديد ميدان هوايی ابراز خوشی کرده  و از دولت خواست تا در توسعۀ ميدان هوايی به شکل ستاندارد، توجه جدی نمايد.

وى گفت: ساخت يک ترمينال برای اين ميدان هوايی، يک ضرورت بود و يکى از مشکلات عمدۀ مردم قندوز نيز نبود ميدان هوايى ستاندارد است.

ترمینال میدان هوایی کندز با هزینه یک میلیون و 400 هزار دالر به بهره برداری رسید

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد