تعهد-وزارت-معارف-برای-اعمار-و-تامین-نیاز-های-مکاتب-کابل

با نشر گزارشی از رسانه ها در مورد آموزش شاگردان یکی از مکاتب غرب کابل در فضای باز، اسد الله حنیف بلخی این مکاتب را بررسی کرده و تعهد سپرده که برای اعمار و تامین نیاز های آن دست به کار میشود.

به گزارش فغان نیوز: چندی پیش گزارش های از رسانه ها به نشر رسید که در آن شاگردان در یکی از مکاتب در غرب کابل در مقابل نور مستقیم آفتاب در فضای باز، مصروف تعلیم بودند.

سرور دانش معاون رئیس جمهور در این مورد به وزیر معارف هدایت داد تا به مکاتب کابل به صورت متوازن رسیدگی نماید.

بر اساس این هدایت داکتراسد الله حنیف بلخی وزیر معارف کشور از برخی مکاتب ناحیه سیزدهم شهر کابل به ویژه مکتب فیض‌محمد کاتب هزاره و مکتب بی بی زینب کبرا در مربوطات این ناحیه بازدید نموده و مشکلات این مکاتب را مورد بررسی قرار داده است.

براساس گزارش وزارت معارف، مشکلات لیسه های غرب کابل به صورت موقتی برطرف شده است

در حال حاضر شاگردان لیسه فیض محمد کاتب در سه ساختمان کرایی با امکانات مناسب مشغول فراگیری تعلیم هستند ودر صورت نیاز، ساختمان دیگری نیز به کرایه گرفته خواهد شد.

وزیر معارف از ارائه امکانات مناسب آموزشی به این لیسه و تأمین امکانات و مواد لابراتواری به لیسه زینب کبری اطمینان داده و وعده سپرده است که با تفاهم و هماهنگی که میان وزارت معارف و نمایندگان و بزرگان این ناحیه صورت گرفته، در جلسۀ مشترکی که به زود ترین فرصت برگزار می گردد، موضوعاتی چون تهیه منظم کتب درسی، ترمیم ساختمان اصلی این مکاتب، ایجاد میادین ورزشی و تهیه لوازم لابراتوار به صورت عاجل بررسی و برای اجرایی شدن آن اقدام خواهند شد.

تعهد وزارت معارف برای اعمار و تامین نیاز های مکاتب کابل

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد