حکومت-به-ظرفیت-سازی-نیروهای-امنیتی-دفاعی-مصمم-است

رئیس جمهورغنی در جریان سفرش به ولایت بلخ با مسئولین و شماری از سربازان قول اردوی ۲۰۹ شاهین، دیدار کرده وبر ظرفیت سازی هرچه بیشتر نیرو های امنیتی تاکید نمود.

به گزارش افغان نیوز: رئیس جمهور در جریان سفر به ولایت بلخ و دیدار با منسوبین قول اردوی ۲۰۹ شاهین، از آنان بخاطر تامین امنیت مراسم جشن نوروز در مزار شریف سپاس گزاری کرد.

دفتر مطبوعاتی ریاست جمهوری در خبرنامه یی گفته است که محمد اشرف غنی امروز در مقر قول اردوی شاهین با منسوبین اردوی ملی دیدار کرده است. وی با قدردانی از کارکرد اردوی ملی گفت:" شما نمونۀ وحدت ملی و قهرمانان وطن هستید، تعهد تان به خدا، وطن و وظیفه است و تا ابد این ملت مدیون تان خواهد بود.

" رئیس‌جمهور از تلاش‌های نیروهای امنیتی و دفاعی در تأمین امنیت مراسم نوروز تشکر کرد و گفت:" با همت شما امنیت روزهای نوروز تامین گردید و مردم در فضای آرام از سال نو تجلیل کردند.

" محمد اشرف غنی افزود:" می‌خواهم از هر خانوادۀ سرباز، بریدمل، افسر و جنرال تشکر کنم که اولاد شانرا در راه دفاع از وطن و مردم تربیت کردند؛ شما افتخار کشور هستید." رئیس‌جمهور تصریح کرد که حکومت به ظرفیت‌سازی بیشتر نیروهای امنیتی و دفاعی توجه می کند و در قول‌اردوی ۲۰۹ شاهین بیشتر سرمایه گذاری خواهد کرد.

 مهمند کتوازی، قوماندان قول‌اردوی شاهین گفت که حضور رئیس ‌جمهور در میان قوای امنیتی و دفاعی، باعث تقویت روحیه نیروها می شود.

وی به رئیس‌جمهور اطمینان داد که منسوبین این قول اردو در سطح ۹ ولایت زیر پوشش، جهت تامین امنیت مردم تلاش می‌ کنند و در راستای دفاع از وطن و مردم از هیچ ‌نوع تلاشی دریغ نمی‌ورزند.

حکومت به ظرفیت سازی نیروهای امنیتی- دفاعی مصمم است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد