تلاش-برای-عرضه-خدمات-پستی-به-اساس-نیاز-شهروندان

رییس افغان پست آمادگی اش را برای عرضه هر نوع خدمات پستی به اساس نیاز شهروندان اعلام نمود.

به گزارش افغان نیوز: شهزاد اریوبی، وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی کشور امروز پنج شنبه(22، حمل) در برنامه افتتاح ختم مرحله اول پروژه توسعه و مدرن سازی خدمات پستی افغان پست گفت که تلاش می کنیم تا عرضه خدمات پوست سرعت پیدا کند. اکنون خدمات پستی دیجیتالی و مصئون شده است و شهروندان می توانند با اطمینان از آن استفاده کنند.

وی همچنان وعده سپرد که وزارت مخابرات و تکنالوژی اپلیکشن ایجاد می کند تا خدمات پستی از طریق موبایل نیز انجام شود.

احمد وحید ویس، رئیس افغان پست در این برنامه گفت: ۴۶۳ پسته خانه در سراسر کشور فعالیت دارند که از آن میان 25 پسته خانه با کشور های خارجی نیز خدمات عرضه می کنند و اکنون تمام پسته خانه های کابل با معیارهای جهانی کار می کنند.

آقای ویس تصریح نمود که افغان پست آماده عرضه هر نوع خدمات پستی به اساس نیاز شهروندان می باشد و تمام پوسته خانه های کابل با معیارهای جهانی و از طریق انترنت به هم دیگر وصل اند.

وی افزود که عواید افغان پست در سال گذشته یک میلیارد افغانی و بودجه انکشافی این اداره ۷۵۰۰۰۰ بوده که کاملا مصرف شده است. تعداد کارمندان افغان پست 11 صد می باشد که 315 تن آن در مرکز فعالیت دارند.

این درحالی است که افغان پست خدمات پستی همگانی را در سراسرکشوراز بیش از یک قرن بدینسو عرضه مینماید. افغان پست عضو فعال اتحادیه پستی جهانی و کوپراتیف EMS بوده و خدمات آخذه و توزیع پستی داخلی و بین المللی را از طریق 463 پُسته خانه مربوط خود بطور مطمئن ، مصئون و سریع در کشور عرضه مینماید.

تلاش برای عرضه خدمات پستی به اساس نیاز شهروندان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد