جسد-حکومت-وحدت-ملی-به-طور-نمادین-به-خاک-سپرده-شد

شماری از فعالان مدنی امروز در یک حرکت اعتراضی تابوت جسد حکومت وحدت ملی را در چمن حضوری به خاک سپردند و گفتند که این حکومت بی کفایت است و دیگر کار کرده نمیتواند.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز، سازمان جوانان مبارز وطن امروز (دو شنبه 23 حوت)  در یک عمل اعتراضی تابوت جسد حکومت وحدت ملی را از مقابل مسجد عیدگاه تا چمن حضوری انتقال داده ودر انجا بهخاک سپردند.

انان گفتند که حکومت وحدت ملی بی کفایت است و هیچ برنامه ی در مقابل حملات دشمنان مردم افغانستان نداشته و هر روز جوانان این وطن به خاک و خون کشیده میشوند که نمونه بارز ان حمله تروریستی بر امن ترین و مهترین شفاخانه کشور یعنی شفاخانه 400 بستر وزیر اکبر خانه می باشد.

این فعالان مدنی بیان داشتند؛ دشمنان مردم افغانستان بدون همکاری از درون حکومت وحدت ملی به هیچ عنوان به هدف خود رسیده نمیتواند و افراد فاسد در بین سران حکومت وحدت ملی وجود دارند که باید از وظیفه خود برکنار شوند.

سازمان جوانان مبارز وطن افزودند؛ مسئولان سه نهاد امنیتی افراد بی کفایت هستند و با گذشت هر روز مردم به خاک و خون کشیده میشوند که باید رئیس جمهور انان را از وظیفه شان برکنار کند.

به گفته این فعالان مدنی فساد گسترده در ادارات امنیتی کشور وجود دارد و نیروهای امنیتی بلند رتبه سه نهاد امنیتی از کارکرد ضعیف سران این نهادها شکایت دارند و خواهان برکناری این فساد پیشه گان هستند.

امید وطنیار رئیس سازمان جوانان مبارز وطن گفت؛ تامین امنیت شهروندان از وظیف اصلی حکومت است و در سال‌های اخیر و به خصوصی در ماه‌های اخیر نهادهای امنیتی مانند وزارت دفاع ملی، وزارت داخله و ریاست عمومی امنیت ملی در کار خود ناکام بوده اند و تامین امنیت شهروندان را گرفته نتوانسته اند.

وطنیار بیان داشت؛ رئیس جمهور محمد اشرف غنی هرچه زودتر وزیر امور داخله، وزیر دفاع ملی و رئیس عمومی امنیت ملی را که در کار خود هیچ دست آورد نداشتند برکنار و به جای این افراد کسانی معرفی شوند که مسلکی و شایسته باشند.

این عمل اعتراضی در حالی صورت میگرد که روز چهار شنبه 18 حوت دشمنان مردم افغانستان بالای شفاخانه نظامی وزیر اکبرخانه حمله کردند و دست کم در این حمله 250 تن کشته و بیش از 200 نفر دیگر زخمی شدند.

 

جسد حکومت وحدت ملی به طور نمادین به خاک سپرده شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد