غنی-در-صدد-جبران-خطاهای-خود-است

شماری از نهادهای مدنی مدعی اند که رئیس جمهور غنی از خواب بیدار شده و در صدد جبران تمامی خطاهای حکومت تحت امرش می باشد و اگر گفته هایش از روی احساسات نباشد امید تازه برای مردم و اقدام جدید برای حکومتش خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز: برخی از فعالان مدنی امروز پنچ شنبه (10 حمل) گرد هم آمده و طی کنفرانس مطبوعاتی از گفته های اخیر رئیس جمهور کشور که هر کس در برابر حکومت افغانستان صلاح بردارد دشمن ماست تقدیر نموده و گفتند که رئیس جمهور با این حرف شک و تردید را جهت تشخیص دوست و دشمن برای مردم از بین برد و افغانستان دیگر نگران این نیست که با دوست خود می جنگد یا با دشمن خود.

ترنم سعیدی یک تن از فعالان مدنی ضمن ستایش از این گفته های رئیس جمهور تصریح نمود که رییس جمهور در جریان حکومت وحدت ملی فقط یک حرف خوب زده است و آن تعریف مشخص از دوست و دشمن مردم افغانستان است.

بانو سعیدی تاکید کرد" ما از این گفته های رئیس جمهور حمایت و قدردانی می کنیم و هر چه در توان ما باشد با حکومت همراه و هم سو هستیم."

صفی سلطانی یکی دیگر از فعالان مدنی با ابراز خرسندی از نوید تازه حکومت وحدت ملی برای مردم اظهار داشت، مشخص شدن دوست و دشمن زمینه شکست دشمن را مهیا ساخته و در کمترین فرصت مخالفان کشور نابود می شوند.

سلطانی خاطر نشان ساخت، بیش از 20 گروه  دحشت افگن در کشور وجود دارد که اشرف غنی با مشخص کردن دشمن واقعی مبارزه و بسیج مردم علیه آنان آسان خواهد شد.

این فعالان مدنی یادآور می شوند که رئیس جمهور نامی از مخالفان نبرده است؛ اما هشدار داده هر کسی چه طالب، داعش، پاکستان و یا مردم عوام داخلی که در مقابل حکومت صلاح بگیرند نابود خواهند شد.

 

غنی در صدد جبران خطاهای خود است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد