جنگ-شمال-بخاطر-پروژه-های-بزرگ-اقتصادی-است

رییس جمهوری غنی در میان اقشار مختلف ولایت بلخ اعلام کرد که جنگ شمال بخاطر پروژه های بزرگ اقتصادی است و ما هرگز اجازه نمی دهیم شمال، ناامن شود؛ بنابراین حوزه های امنیتی شهری افزایش خواهد یافت.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور در میان اقشار مختلف ولایت بلخ حضور یافت و خطاب به آنان گفت؛ بلخ اکنون به مثابۀ دروازه باز آسیای مرکزی است و به بزرگترین مرکز صادرات بین المللی مبدل خواهد شد. بنابراین هر دزد و زورمند که امنیت فردی را به خطر مواجه سازد، به شدت سرکوب خواهد شد.

رئیس جمهور گفت که جنگ شمال بخاطر پروژه های بزرگ اقتصادی است و ما هرگز اجازه نمی دهیم که شمال، ناامن شود و حوزه های امنیتی شهری افزایش خواهد یافت. وی به رهبری سکتور امنیتی و دفاعی هدایت داد تا امنیت ولسوالی های ناامن این ولایت را در اولویت قرار دهند.

آقای غنی به برگزاری انتخابات به موقع تأکید کرد و گفت که به هیچ فرد اجازه تفرقه افگنی، کوتاه نظری، امتیازطلبی و تعصب داده نمی شود.

اشرف غنی به منظور رسیدگی به مشکل میدان هوایی، برق و تطبیق پروژه های انکشافی به ارگان های مربوطه هدایت داد و گفت که یک شبکه سرتاسری برق ایجاد می گردد و کار آن در جریان است.

جنگ شمال بخاطر پروژه های بزرگ اقتصادی است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد