حکومت-در-تامین-امنیت-صرافان-و-سرمایه-گذاران-اقدام-جدی-میکند

داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در دیدار با اتحادیه صرافان گفته است که برای تامین امنیت سرمایه گذاران و صرافان اقدامات جدی روی دست گرفته میشود.

به گزارش افغان خبر: بزرگان اتحادیه صرافان کابل و  ولایات  روز چهارشنبه (31سنبله) با داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور دیدار کردند.

در این دیدار رئیس و اعضای اتحادیه صرفان کابل و ولایات در مورد مشکلات شان به رئیس اجرائیه معلومات داده و خواستند که برای رفع این مشکلات اقدامات جدی نماید.

نا امنی، سرقت های مصلحانه و اختطاف از مشکلات اصلی این صرفان بود، که نگرانی تمام صرافان و سرمایه گذاران را بر انگیخته است.

همچنان تعقیب دوسیه های حودث اتفاق افتاده بر سرمایه گذاران و اعضای خانواده های آنها و بررسی سرقت پول های صرفان از خواست های دیگری بود که در این دیدار مطرح گردید.

رئیس اجرائیه نیز از صرافان تشکر کرد که در شرایط ناگوار در افغانستان مصروف فعالیت های اقتصادی اند.و افزود که حکومت به صورت مشخص در عرصه تامین امنیت صرافان و سرمایه گذاران متعهد است.

او گفت که به نیروهای امنیتی هدایت داده شده است تا  در مورد امنیت صرافان اقدامات جدی کرده و تدابیر لازم را اتخاذ نماید تا نگرانی آنها برطرف گردد.

همچنان آقای عبدالله  از صرافان خواست که برای حل مشکلات حکومت همکاری کرده و به فعالیت هایشان ادامه دهند.

قابل ذکر است که با وخیم شدن شرایط امنیتی در کشور بار ها در شهر های بزرگ اعضای خانواده های سرمایه گذاران از سوی افراد مصلح ناشناس اختطاف گردیده و در بدل رهایی آنها مبلغ پول هنگفت درخواست کرده اند.

حکومت در تامین امنیت صرافان و سرمایه گذاران اقدام جدی میکند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد