خدمت-به-مردم-مسئولیت-اصلی-حکومت-است

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در دیدار با شماری از بزرگان ولایت پنجشیر گفت که مسئولیت اصلی حکومت خدمت رسانی مردم است تا ملت زندگی راحت را تجربه نماید.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور، روز شنبه (27قوس) با شماری از بزرگان و محاسن سفیدان ولایت پنجشیر دیدار و پیرامون وضعیت جاری در کشور گفتگو نمود.

این بزرگان در این ملاقات بی‌کاری را از بزرگ‌ترین چالش‌های موجود در کشور و به ویژه ولایت پنجشیر دانسته، از رهبری حکومت وحدت ملی به خصوص رئیس اجرائیه کشور خواستار توجه بیشتر گردیدند.

آنان درهمین‌حال، ارج گذاشتن به ارزش‌های دینی، جهادی و ملی را از مهم‌ترین خواست‌های مردم دانسته و از تلاش‌های که رئیس اجرائیه در این راستا انجام داده است، قدردانی نمودند.

توجه بیشتر به وضعیت معارف پنجشیر و نبود برق در این ولایت، موضوعات دیگری بود که این بزرگان به آن پرداخته و خواستار رسیدگی شدند.

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور، مشکلات و پیشنهادات آنان را شنیده؛ تاکید کرد که خدمت به مردم از مسوولیت‌های اصلی حکومت وحدت ملی است و رهبری حکومت با تمام توان می‌کوشد با حل معضلات و ارائه خدمات، زمینه زندگی بهتر و فردای روشن‌تر را به مردم مساعد سازند.

رئیس اجرائیه کشور در همین‌حال علاوه نمودکه دفاع از ارزش‌های دینی مسوولیتی است که به انجام آن متعهد می‌باشد.

دکتور عبدالله عبدالله توجه به معارف، جوانان و ساخت و ساز پروژه‌های زیربنایی در سراسر کشور٬ به ویژه ولایت پنجشیر را از موضوعاتی عنوان نمود که در دستور کار حکومت وحدت ملی قرار دارد.

خدمت به مردم مسئولیت اصلی حکومت است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد