دارایی-های-شرکت-هوایی-پامیر-به-شرکت-آریانا-منتقل-می-شود

قرار است دارایی های شرکت هوایی پامیر به شرکت آریانا منتقل شود و سایر طلبات شرکت هوایی آریانا از شرکت هوایی پامیر مشخص و ارزش تعیین شدۀ جدید در بیلانس‌شیت درج گردد.

به گزارش افغان نیوز: اجمل احمدی مشاور ارشد رئیس جمهور در امور مالی و بانکداری گفت که بعد از تعیین ارزش واقعی دارایی منتقل شدۀ شرکت پامیر و مشخص نمودن سایر طلبات شرکت هوایی آریانا از شرکت هوایی پامیر، ارزش تعیین شدۀ جدید در بیلانس‌شیت درج گردد.

اکلیل حکیمی وزیر مالیه دراین خصوص گفت که باید حسابات د آریانا افغان هوایی شرکت با پامیر تصفیه شود و اقداماتی دراین راستا فراهم گردد.

صدیق احمد عثمانی وکیل ولسی جرگه گفت که موضوع شرکت هوایی پامیر واضح می باشد و با شرکت د آریانا افغان هوایی شرکت، محاسبات نهایی صورت گیرد.

رئیس جمهورغنی دراین رابطه تصریح داشت که د آریانا افغان هوایی شرکت باید به یک شرکت قابل اعتماد مبدل شود و تفتیش خارجی بخاطر معیاری شدن آن لازم است. وی هدایت داد که بخش طلبات در مقابل قیمت طیارات و تجهیزات شرکت هوایی پامیر محسوبی و مقدار باقی مانده از طریق بودجه به شرکت هوایی آریانا پرداخت گردد. د آریانا افغان هوایی شرکت اجازه ندارد که به هیچ نهاد دولتی منبعد قرض بدهد.

همچنان، در مورد دهلیز هوایی افغانستان- هند بحث گردید و رئیس جمهورغنی در این خصوص خاطر نشان کرد که بنا به اهمیت صادرات، سکتور خصوصی، د آریانا افغان هوایی شرکت و کام ایر با هم نشست نموده و یک تقسیم اوقات واضح صادرات را بین هم ایجاد نمایند و تسهیلات لازم به آنها فراهم گردد.

دارایی های شرکت هوایی پامیر به شرکت آریانا منتقل می شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد