دانش-آموزان-مکاتب-افغان-ترک-هنوز-بلاتکلیف-هستند

عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه میگوید که مشکل مکاتب افغان ترک به صورت همه جانبه بررسی میشود، اما هنوز این مسئله حل نشده است.

به گزارش افغان نیوز:دکتور عبدالله عبدالله، رییس اجراییه می‌گوید که فیصله دربارۀ مکاتب افغان‌-ترک نهایی نشده‌ و تلاش‌ها برای حل این مسأله جریان دارد.

رییس اجراییه کشور در دیدار با شماری از دانش‌آموزان مکاتب افغان‌-ترک گفت که مشکلات پیش‌آمده به صورت همه‌جانبه مورد بررسی قرار گرفته است.

از سوی دیگر، شماری از دانش‌آموزان افغان‌-ترک از سیستم ‌آموزشی، کیفیت تدریس، نظم و انضباط اداری و کاری در این مکاتب ابراز خرسندی نموده و خواستار حفظ و تداوم آن گردیدند.

آنان افزودند که بسیاری از دانش‌آموزانِ مکاتب افغان‌-ترک در جریان آموزش و پس از فراغت دست‌آوردهای قابل ملاحظه‌یی را در عرصهٔ علمی و دانشگاهی کسب کردند. به این دلیل تغییر رهبری آن باعث فروپاشی سیستم و دلسردی دانش‌آ‌موزان این مکتب خواهد شد.

رییس اجراییه کشور پس از شنیدن نظریات و دیدگاه‌های دانش‌آموزان مکاتب افغان‌-ترک گفت که این مسأله هنوز نهایی نشده و رایزنی‌ها در این باره جریان دارد که در آن خواستهٔ دانش‌آموزان و تقاضای مردم نیز مدنظر می‌باشد.

دکتور عبدالله عبدالله گفت که تلاش دارند تا جنجال‌های سیاسی در روند سیستم ‌آموزشی و روحیهٔ دانش‌آموزان افغان‌-ترک صدمه نزند.

رییس اجراییه کشور وعده سپرد که به زودی این موضوع را با نهادهای ذیربط در میان گذاشته و برای حل مشکلات مطرح شده از هیچ‌گونه تلاش ممکن دریغ نمی‌ورزد.

دانش آموزان مکاتب افغان ترک هنوز بلاتکلیف هستند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد