در-روز-گذشته-در-کشور-هیچ-رویداد-امنیتی-و-جنایی-رخ-نداده-است

سخنگوی طالبان می‌گوید که در ده روز گذشته، پس از تسلط طالبان، هیچ رویداد امنیتی و جنایی در کشور رخ نداده است.

به گزارش افغان نیوز؛ ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان امروز( سه‌شنبه، 2 سنبله) در نشست خبری گفت که جای خوشی برای شهروندان کابل و سایر ولایت‌ها این است که در ده روز گذشته هیچ حادثه‌ای امنیتی و جنایی رخ نداده است.

آقای مجاهد تاکید کرد که « مجاهدین» در ده روز گذشته با تسلط بر کابل و سایر شهرهای کشور، توانسته اند که امنیت را به بهترین وجه تامین نمایند.

آقای مجاهد از باز شدن ادارات خدماتی و ریاست ترافیک خبر داده و گفت که ریاست ترافیک کابل، فعالیتش جریان دارد و رییس پیشن آن مسوولیت پشبرد کارهای این اداره را به دوش دارد.

سخنگوی طالبان از شهروندان خواست که کشور را ترک نکنند؛ زیرا وطن در نظام آینده برای بازسازی، نیاز به متخصص و افراد ورزیده دارد.

او در مورد تمدید زمان به نیروهای خارجی و امریکایی برای بیرون کردن کارکنان خارجی از افغانستان، گفت که 31 اگوست یعنی 7 رزو بعد، آخرین مهلت تعین شده به نظامیان امریکایی است و باید هرچه زودتر افراد خود را از کشور بیرون نمایند.

این در حالی است که شماری زیادی شهروندان و کارمندان خارجی در افغانستان برای بیرون شدن، در پیش میدان هوایی تجمع کرده که تا کنون چندین نفر کشته و زخمی شده اند.

در 10 روز گذشته در کشور هیچ رویداد امنیتی و جنایی رخ نداده است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد