در-سه-ولایت-غربی-کشورپروژه-انکشافی-اجرا-میشود

اکبر رستمی سخنگوی وزارت احیاء و انکشاف دهات می‌گوید؛ این وزارت در سال آینده ۵۶ پروژه سرک سازی و آب رسانی را در سه ولایت غربی کشور مانند غور، بادغیس و نمیروز عملی میسازد.

به گزارش خبرگزاری افغان نیوز، اکبر رستمی سخنگوی وزارت  احیاء و انکشاف دهات امروز (شنبه 14 حوت) در یک برنامه خبری که با سخنگویان وزارت فواید و شهرسازی دایر شده بود گفت؛ وزارت احیا و انکشاف دهات در سال پیش رو در سه ولایت غربی کشور یعنی غور، بادغیس و نیمروز ۲۴ پروژه سرک سازی و ۳۲ پروژه آبرسانی متوسط و بزرگ را روی دست دارد که این پروژه‌ها  هزارها خانواده مستفید می‌شوند.

رستمی گفت؛ وزارت احیاء و انکشاف دهات بر علاوی این ۵۶ پروژه بیش از صد پروژه کوچک در اعمار سربند ها، کانال ها، آبرسانی و دیوار های استنادی را اعمار میکند.

رستمی علاوه نمود؛  در جریان سفر وزیر احیا وانکشاف دهات به ولایت نیمروز، فاز دوم پروژه بزرگ آب آشامیدنی صحی در این ولایت افتتاح شد که قرار است تا یک ماه دیگر فاز دوم آن تکمیل ۲۰۰ هزار نفر به آب آشامیدنی صحی دسترسی پیدا نماید.

به گفته‌ی سخنگوی وزارت شهرسازی؛  ۶ پروژه شبکه آبرسانی و ۵ سرک روستایی از پروژه های عمده این وزارت در ولایت بادغیس است و ۱۲ پروژه آبرسانی و ۶ پروژه سرک سازی روستایی از پروژه های این وزارت در سال ۱۳۹۶ در ولایت غور می‌باشد.

 

در سه ولایت غربی کشور56پروژه انکشافی اجرا میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد