درآمد-اداره-ترانسپورت-فاریاب-افزایش-یافته-است

درآمد اداره ترانسپورت ولایت فاریاب در ۱۱ ماه سال مالی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۱۷ میلیون افغانی افزایش داشته است.

به گزارش افغان نیوز: مسوولان اداره ترانسپورت ولایت فاریاب می گوید که به دلیل مدیریت سالم، نظارت بر امور کاری و پاسخ گو ساختن کارمندان، درآمد این اداره در ۱۱ ماه سال مالی جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیش از ۱۷ میلیون افغانی افزایش داشته است.

نقیب الله اسلامی، رییس اداره ترانسپورت ولایت فاریاب گفت: “عواید ریاست ترانسپورت فاریاب از ابتدای سال جاری مالی( جدی ۱۳۹۵) تا اکنون به  ۷۰ میلیون افغانی رسیده است که نظر به برنامه پیش بینی شده، ۱۰ میلیون افغانی و نسبت به ۱۱ ماه سال مالی گذشته اضافه از ۱۷ میلیون افغانی افزایش داشته است.”

رئیس اداره ترانسپورت فاریاب افزود که وزارت ترانسپورت در نظر دارد برای جلوگیری از فرار عواید، در سال ۱۳۹۷ از برگه های جدید کمیشن و کتابچه های خط سیر استفاده کند.

غلام فاروق، نماینده شرکت ترانسپورت “قدرت بس” در میمنه گفت که از “برخورد” و “همکاری” مسؤلان ترانسپورت رضایت دارد و امیدوار است با رسیدگی به چالش های این اداره وضعیت کاری آن بهتر شود.

گفتنی است که در سال  آینده کار ساخت تعمیر اداری ترانسپورت در میمنه و ترمینل تخلیه و بارگیری در بند تجارتی آقینه آغاز خواهد شد.

درآمد اداره ترانسپورت فاریاب افزایش یافته است

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد