دلاور-با-افغان‌های-خارج-از-کشور-گفتگو-کرد

وزارت معادن و پترولیم می‌گوید که  شماری از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سرمایه‌گذاران افغان مقیم اروپا با سرپرست این وزارت دیدار و گفتگو کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت معادن و پترولیم امروز ( سه‌شنبه، ۴ ثور) در خبرنامه‌ای نگاشته است که شماری از شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سرمایه‌گذاران مقیم اروپا با سرپرست این وزارت دیدار نموده و از کارکردهای حکومت سرپرست به ویژه در بخش معادن ستایش نموده‌اند.
در این خبرنامه آمده است که شخصیت‌های علمی گفته‌اند که سرمایه‌گذاران افغان مقیم خارج، علاقه‌مند بازگشت به افغانستان و سرمایه‌گذاری در داخل کشور هستند.
بر بنیاد این خبرنامه، شهاب‌الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم در این دیدار گفته است که با حاکمیت امارت اسلامی در افغانستان امنیت سراسری در کشور تامین شده و حاکمیت واحد ایجاد و فساد اداری به پایین‌ترین حد رسیده و همچنان کشت مواد مخدر  از بین رفته است.
سرپرست وزارت معادن و پترولیم در این دیدار از افغان‌های مقیم خارج خواسته است تا به وطن برگشته و در بازسازی و پیشرفت کشور سهیم شوند.
این در حالی است که پس از حاکمیت دوباره امارت اسلامی در افغانستان شماری زیادی از استادان دانشگاه، شخصیت‌های علمی، فرهنگی و سیاسی به افغانستان برگشت نموده‌اند.

دلاور با افغان‌های خارج از کشور گفتگو کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد