دولت-در-عرصه-بازاریابی-تولیدات-داخلی؛-صنعت-کاران-را-یاری-میکند

دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور در دیدار از نمایشگاه زراعتی بین المللی کابل به زارعین و صنعت کاران اطمینان داد که دولت در عرصه رشد زراعت و بازاریابی برای تولیدات داخلی با آنها همکاری میکند.

به گزارش افغان خبر: دکتور عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه کشور ‌روز جمعه (۳۰ میزان) از نمایشگاه بین‌المللی زراعت که از سوی وزارت زراعت٬‌ آبیاری و مال‌داری در بادام باغ کابل برگزارگردیده است با وزیر زراعت و تعدادی از مقامات عالی رتبه دولتی دیدار نمود.

در این نمایشگاه بیش از ۲۰۰ غرفه در ساحه زراعتی بادام باغ کابل تولیدات و فرآورده‌های بخش خصوصی کشور به نمایش گاشته شده است.

بیشتر شرکت های (تولیدکنندگان محصولات زراعتی و مال‌داری٬ تولید کنندگان زعفران و نباتات طبی، شرکت‌های بسته بندی محصولات زراعتی، تجهیزات آبیاری، ماشین آلات زراعتی، نماینده گان اتحادیه‌ها، انجمن‌های تعاونی زراعتی و صنایع دستی، نمایندگان کوپراتیف‌های زراعتی، تولید کنندگان احشام، شرکت های خدمات زراعتی، زنبورداری٬‌ تولیدات دستی و فرآورده‌های دستی زنان روستایی) در این نمایشگاه اشتراک کردند.

رئیس اجرائیه کشور با زنان تولیدکننده و خانم‌هایی که تولیدات دستی خویش را به نمایش گذاشته بودند صحبت کرد به خواسته های آنها توجه کرد.

دکنور عبدالله همچنان از محصولات زراعتی ولایت‌های مختلف دیدن کرد و پیشنهادات آنان را در باره ارتقای کیفیت و بازاریابی محصولات شان شنید.

وی افزایش تولیدات داخلی و اشتراک این شرکت ها را در نمایشگاه متضمن خودکفایی و ثبات در افغانستان دانست.

رئیس اجرائیه کشور همچنان از تعهد حکومت وحدت ملی برای ارتقا و توسعه زراعت و بازاریابی برای تولیدات داخلی به آنان اطمینان داد.

رئیس اجرائیه کشور بعد از شنیدن توصیه‌ها و پیشنهادات اشتراک کنندگان در نمایشگاه به وزارت زراعت و مسوولین حکومتی هدایت داد تا با دقت و جدیت به خواست‌های آنان رسیدگی نمایند و در امر توسعه و ارتقای زراعت در کشور از هیچ نوع تلاش و همکاری دریغ نورزند.

دولت در عرصه بازاریابی تولیدات داخلی؛ صنعت کاران را یاری میکند

پیام ها

  • شرکت افغان عطاران

    2016-10-22 14:49:09

    درخواست ما از دولت این است که در تاسیس فابریکات بزرگ وزیر بنایی وبسته بندی پیش قدم شده واحتیاج بازار وفابریکات کوچک را بر آورده کند وکم کم بصورت سهامی مردم عامه را شریک کند هیچ سرمایه داری نیست که در شرایط فعلی میلیونها دالر خود را به زیر بناها بند کند

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد