رئیس-اجرائیه-رسانه-های-تصویری-تعلیم-و-تربیه-را-همگانی-میسازد

رئیس اجرائیه کشور با مهم خواندن نقش آموزشی رسانه های تصویری در کشور، از وزارت معارف خواست تا از این طریق در عرصه رشد تعلیم و تربیه شاگردان مکاتب استفاده نماید.

به گزارش افغان خبر: ایستگاه دجیتلی تلویزیون معارفبا حمایت مالی کشور ایتالیا امروز شنبه (6قوس) در کابل به فعالیت آغاز کرد.

در برنامه افتتاح این تلویزیون عبدالقهار عابد رئیس دفتر ریاست اجرائیه پیام داکتر عبدالله عبدالله را به خوانش گرفت.

در پیام عبدالله عبدالله آمده است جاى مسرت است كه امروز شاهد يك دستآورد خوب در راستاى بهبود فعاليت و بالا رفتن كيفيت كارى و تخنيكى تلویزیون معارف هستيم.

وی تاکید کرد که اهميت ابزار رسانه اى مثل تلويزيون در نقل معارف به مردم از آن جا پيدا است كه معارف بايد همگانى شود و در خدمت همه و در همه فصل هاى سال قرار گيرد كه در اين راستا تلويزيون معارف از نقش فوق العادۀ برخوردار است.

بر اساس پیام رئیس اجرائیه؛ اميد و انتظار مى رود كه رهبرى وزارت معارف و دست اندركاران تلويزيون وزارت معارف با درك اهميت اين موضوع، كار و فعاليت خويش را جدى گرفته و به صورت متداوم در جهت بهبود كيفيت كارى و برنامه هاى روزمره و ارتقاى ظرفيت كارمندان اين نهاد مهم ملى تلاش نمايند تا مردم ما از نتايج مثبت آن در عرصه دريافت خدمات معرفتى با كيفيت بهتر مستفيد گردند.

همپنان ریاست اجرائیه تاکید کرده که حکومت علی الرغم چالش‌ها و مشکلات موجود در عرصه‌های مختلف، از هر گام مثبت در راستای رشد و توسعه و بهبود زندگی مردم استقبال نموده و با تمام توان تلاش می‌نماید که مسوولیت خویش را در ارائه خدمات بهتر برای مردم افغانستان انجام دهد.

رئیس اجرائیه: رسانه های تصویری تعلیم و تربیه را همگانی میسازد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد