رئیس-جمهور-غنی-آماده-ایجاد-اتاق-ترانسپورت-هستیم

محمد اشرف غنی، رییس جمهور کشور وعده سپرد که ما حاضر به ایجاد اتاق مخصوص ترانسپورت هستیم، اما مشروط به آن که مسئول این اتاق انتخابی باشد و عضویت شورای عالی اقتصادی نیز به آن داده خواهد شد.

به گزارش افغان نیوز: محمد اشرف غنی رئیس جمهوری اسلامی افغانستان عصر دیروز در دیدار با شماری از ترانسپورترهای کشور، مشکلات، خواست‌ها و پیشنهادات آنان را استماع نمود.

در این دیدار که مسئولین وزارت ترانسپورت نیز حضور داشتند، رئیس جمهور غنی ضمن تاکید بر تطبیق قانون ترانسپورت گفت که ما حاضر به ایجاد اتاق مخصوص ترانسپورت هستیم، اما مشروط به آن که مسئول این اتاق انتخابی باشد و عضویت شورای عالی اقتصادی نیز به آن داده خواهد شد.

آقای غنی از ترانسپورترها خواست تا بخاطر حفاظت از سرک ها به تناژ موترهای شان توجه جدی نمایند و تاکید کرد که در این بخش با کسانی که از حد و معیاری معینه سرکشی کنند، برخورد قانونی صورت می گیرد.

رئیس جمهو کشور تصریح کرد که طرح ترمینل ها آماده است و پس از شریک ساختن با ترانسپورترها و اخذ نظریات و مشوره های آنان، مرحله تطبیق آن آغاز می گردد.

وی افزود که پس از روشن شدن باقی داری های مالیاتی و جریمه ها، در رابطه به تخفیف آن تصمیم گرفته خواهد شد.

اشرف غنی با اشاره به نقش مهم ترانسپورت و ترانسپورتران در انکشاف کشور، گفت که حکومت ضمن رسیدگی به مشکلات ترانسپورترها، آماده است تا مرکز آموزش های مسلکی و سهولت های لازم دیگر را نیز فراهم نماید.

رئیس جمهور غنی: آماده ایجاد اتاق ترانسپورت هستیم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد