رشته-های-تحصیلی،-با-نیازمندی-های-جامعه-عیار-گردد

دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور بیان داشت که باید سیستم تحصیلی بر اساس معیارهای مدرن و نیازمندی‌های جامعه عیار شود.

به گزارش افغان نیوز: آقای عبدالله در دیدار با اعضای رهبری موسسۀ تحصیلات عالی ولایت پنجشیر تأکید کرد ظرفیت‌سازی و تقویت مهارت‌های جوانان یکی از نیازمندی‌های مبرم جامعه است که مسیر را برای تغییر و نوآوری هموار می‌سازد.

در این برنامه، اعضای رهبری موسسه تحصیلات عالی ولایت پنجشیر در مورد دست‌آوردها و پلان‌های‌شان به رییس اجراییه کشور گزارش دادند و علاوه کردند که با تمام توان برای بالابردن ظرفیت دانشجویان این ولایت می‌کوشند.

به گفتۀ آنان، در سال‌های آینده تلاش می‌ورزند تا با ایجاد رشته‌های بیشتر تحصیلی در حوزه‌های مختلف برای دانشجویان این ولایت فرصت‌های بهتر را فراهم سازند.

رییس اجراییه کشور با ابراز قدردانی از تلاش‌های اعضای رهبری موسسه تحصیلات عالی ولایت پنجشیر گفت که تقویت و رشد نهادهای آموزشی و تحصیلی یکی از تعهدات حکومت وحدت ملی است؛ چرا که با این کار آیندۀ کشور تضمین می‌شود.

در اخیر دکتور عبدالله عبدالله اظهار داشت که بر اساس قانون و امکانات موجود از برنامه‌ها و تلاش‌های آنان حمایت صورت می‌گیرد.

رشته های تحصیلی، با نیازمندی های جامعه عیار گردد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد