رییس-جمهور-غنی-به-مردم-دسترخوان-تان-را-پر-می‌کنم

رییس جمهور غنی با نشر پیامی به مردم افغانستان اطمینان داده است که در پرسازی دسترخوان تان، تا حدی که توان دارد گام های عملی برخواهد داشت.

به گزارش افغان نیوز: ارگ ریاست جمهوری نا وقت شب گذشته با نشر اعلامیه خطاب به مردم گفته است؛ شما مطلع استید که که دولت افغانستان ده‌ها برنامه اساسی مانند، ساختن بند های آبگردان، پروژه های زودثمر زراعتی واحداث سرک های روستایی را روی دست دارد.

اعلامیه افزوده است؛ با تمام مشکلات وتنگناهایی که آفت کرونا ایجاد کرده است، بازهم برنامه های ما طوری تدوین گردیده که کسر بودجه را به حد اقل برساند ویا صفرسازد؛ این برنامه ها در محور ظرفیت های داخلی ومنابع جهانی ایجاد گردیده اند . در روز های آینده شما را از آغاز این برنامه ها آگاه خواهم ساخت.

در اعلامیه به نقل از رییس جمهور غنی آمده است که من از حال تهی دستان وطن خبردارم. تازمانیکه این پروزه ها را طرح و راه اندازی نکرده بودیم. هرلحظه خودم را در جایگاه بی بضاعت ترین های وطن فکرمی کردم و قرار می دادم.

آقای غنی در این اعلامیه خطاب به مردم افغانستان گفته است که با آغاز این طرح ها، دولت شما در پرسازی دسترخوان تان، تا حدی که توان دارد گام های عملی برخواهد داشت.

این درحالی است که وزارت اقتصاد افغانستان هشدار می دهد که کرونا پیامدهای ناگواری بر وضعیت اقتصادی این کشور به جا می گذارد و میلیون ها تن دیگر فقیر خواهند شد. این وزارت می گوید که ۵۰۰ هزار خانواده قادر به تامین مصارف روزمره خود نخواهند بود.

رییس جمهور غنی به مردم: دسترخوان تان را پر می‌کنم

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد