زمان-آغاز-امتحانات-مکاتب-از-سوی-وزارت-معارف-اعلام-شد

وزارت معارف زمان برگزاری امتحانات سالانه مکتب‌های دولتی و خصوصی در منطاق گرمسیر و امتحانات میان سال« چهارونیم ماهه» مناطق سردسیر و نهایت سردسیر را با توجه با تمهیدات بهداشتی اعلام کرد.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت معارف کشور امروز( پنج‌شنبه، 31 سرطان) با نشر اعلامیه‌ی گفته است که امتحانات سالانه‌ی سال آموزشی ۱۳۹۹ در مناطق گرمسیر تکمیل نشده بود، بنابر این امتحانات مضامین باقی‌مانده از تاریخ ششم ماه اسد با درنظرداشت توصیه‌های وزارت صحت عامه و رعایت فاصله‌ی اجتماعی، گرفته می‌شود.

براساس زمان‌بندی این وزارت، امتحان چهارونیم ماهه سال آموزشی ۱۴۰۰ در مناطق سردسیر و نهایت سردسیر از تاریخ ششم اسد الی اخیر ماه اسد با درنظرداشت شرایط صحی و رعایت فاصله اجتماعی در فضاهای سرباز و یا در دو یا سه نوبت برگزار شود.

در اعلامیه آمده است که اداره مکتب‌ها مکلف به رعایت توصیه‌های بهداشتی از جمله پوشیدن ماسک، خودداری از تجمعات، رعایت فاصله‌ی اجتماعی و برگزاری امتحانات در فضای باز هستند.

وزارت معارف افزوده است که در مورد آغاز درس‌های حضوری در هماهنگی مشترک با وزارت صحت عامه و با درنظرداشت وضعیت، تصمیم گرفته خواهد شد.

این در حالی است که مکتب‌ها و دانشگاه‌ها در تاریخ هشتم ماه جوزا به دلیل افزایش مبتلایان ویروس کرونا برای دو هفته در 16 ولایت تعطیل شد؛ اما این تعطیلات به دلیل گسترش بیشتر این ویروس تا کنون پا برجا بوده است.

زمان آغاز امتحانات مکاتب از سوی وزارت معارف اعلام شد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد