زمینه-اشتغال-برای-ده-هزار-جوان-در-ادارات-دولتی-فراهم-میشود

ادارات دولتی برای هماهنگی در محور برنامه تشویق به هدف بلند بردن ظرفیت این ادارات از طریق جذب جوانان مسلکی نشستی را برگذار کرده که بر اساس آن ده هزار تن وارد بازار کار میشوند.

به گزارش افغان خبر: قرار است در سال آینده از طریق برنامه تشویق به 100 هزار فورم درخواستی کار رسیدگی شده و زمینه کار در ادارات دولتی برای 10 هزار جوان مستحق از طریق این برنامه مساعد گردد.

در جلسه هماهنگی که توسط معاونیت امور اداره و تنظیم ریاست‌ها و ادارات مستقل بوجودی ریاست عمومی اداره امور ریاست‌جمهوری برگزار گردیده بود، با اشتراک رؤسای منابع بشری وزارت‌ها و ادارات مستقل بودجوی روی چگونگی تسریع روند جذب جوانان و تشخیص نیازمندی‌های وزارت‌ها و ادارات مستقل صحبت و تبادل نظر صورت گرفت.

برنامه تشویق برای جوانان افغان در سراسر دنیا این فرصت را مساعد ساخته که با تکمیل فورم درخواستی آنلاین، وظیفه مورد نظر خویش را دریافت نمایند.

همچنین معاونیت امور اداره و تنظیم ریاست‌ها و ادارات مستقل بودجوی اداره امور ریاست‌جمهوری در نظر دارد که بر اساس درخواست سکتور خصوصی نیز در بخش استخدام جوانان مسلکی از طریق برنامه تشویق با آنان همکاری کند.

برنامه تشویق بر اساس هدایت رئیس جمهوری راه‌اندازی شده تا جوانان مستعد و تحصیلکرده از سراسر جهان بر اساس اصل شایسته‌سالاری از طریق دستگاه دولت مصدر خدمت شوند.

در ابتدا کمپاین فزیکی این برنامه به سطح شش ولایت بزرگ کشور وسعت یافته و قرار است در آینده به تمامی ولایت‌های کشور گسترش یابد.​

زمینه اشتغال برای ده هزار جوان در ادارات دولتی فراهم میشود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد