ساخت-بیهوده-میدان-هوایی-در-ولایت-بدخشان

شماری از بزرگان ولایت بدخشان میگویند که میدان هوایی در شماری از ولسوالی های این ولایت ساخته شده، اما تاکنون از آن استفاده صورت نگرفته است.

به گزارش افغان نیوز: دکتور عبدالله عبدالله رییس اجراییه کشور، پیش از ظهر امروز پنج‌شنبه (10 حمل)، با شماری از بزرگان، محاسن سفیدان و متنفذین ولسوالی‌های درواز ولایت بدخشان ملاقات نمود.

فوزیه کوفی نماینده مردم بدخشان در مجلس نمایندگان و بزرگان ولسوالی‌های درواز ولایت بدخشان، بزرگ‌ترین مشکل مردم این مناطق را نبود بیمارستان و سرک برای انتقال و تداوی بیماران عنوان نمودند.

به گفتۀ آنان، با آنکه از چندین سال به‌اینسو میدان هوایی رسمی در این ولسوالی‌ها ساخته شده است ولی تا کنون هیچگاهی از این میدان، استفاده‌ای صورت نگرفته است و در عین‌حال، کار ساخت و ساز جاده‌ای که این ولسوالی ها را به مرکز ولایت وصل می‌کند، هنوز تکمیل نگردیده است.

بزرگان ولسوالی‌های درواز، یگانه راه بدیل برای حل مشکلات و تداوی بیماران شان را، کشور تاجیکستان دانسته و از دکتور عبدالله عبدالله خواستند در قسمت صدور ویزا و انتقال بیماران این مناطق دورافتاده به کشور تاجیکستان، همکاری نمایند.

مردم ولسوالی‌های درواز ولایت بدخشان می‌گویند، با آنکه امنیت در این مناطق تامین و کشت کوکنار محو شده، با آنهم  تا اکنون توجهی به آنان صورت نگرفته و کاملا به فراموشی سپرده شده‌اند.

رییس اجراییه کشور اطمینان دادکه برای رفع مشکلات کنونی شان با مسوولان دولت تاجیکستان صحبت نموده و تلاش می‌نماید زمینه‌های لازم و مناسب برای انتقال و تداوی بیماران این ولسوالی‌ها و رسیدگی به دیگر مشکلات آنان فراهم گردد.

ساخت بیهوده میدان هوایی در ولایت بدخشان

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد