شرکت-آلمانی-روی-حوزه-نفتی-افغانستان-سرمایه-گذاری-می‌کند

رییس کمپنی «Rock Green United» کشور المان در دیدار با سرپرست وزارت معادن و پترولیم علاقمندی شان‌را روی ایجاد فابریکه تصفیه نفت ابراز کردند.

به گزارش افغان نیوز؛ در خبرنامه ایکس وزارت معادن و پترولیم آمده است که رییس کمپنی «Rock Green United»کشور المان در دیدار با شهاب الدین دلاور، سرپرست وزارت معادن و پترولیم علاقه مندی خویش را به سرمایه گذاری در پروژه های معادن به ویژه ایجاد فابریکه معیاری تصفیه نفت و گاز، انتقال و نصب ماشینری های سروی، اکتشاف و پروسس معادن ابراز کردند.

سرپرست وزارت معادن و پترولیم گفته است که از علاقه مندی سرمایه گذاری در افغانستان استقبال کرده او بیان داشته که این کشور منابع معدنی مختلف با ظرفیت های لازم را دارا بوده و در این زمینه ‏از علاقه مندی سرمایه گذاران خارجی استقبال می نمایم.

سرپرست وزارت همچنان افزوده است که افغانستان دارای مساحت حدودأ دوصد هزار کیلومتر مربع نفت و گاز بوده و به پنج حوزه تقسیم شده است که تا اکنون حوزه آمور دریا جهت اکتشاف و استخراج قرارداد گردیده و حوزه نفتی هرات که داری 23 هزار کیلو متر مربع مساحت میباشد جهت جلب سرمایه گذاری بیشتر به اعلان داوطلبی سپرده شده است و تمام سرمایه گذاران خارجی میتوانند با ارایه پروپوزل های شان در بخش نفت و گاز و تصفیه خانه‌ها سرمایه گذاری نمایند.

شرکت آلمانی روی حوزه نفتی افغانستان سرمایه گذاری می‌کند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد