شرکت-زراعتی-و-مالداری-بوستان-‌سبز-دوباره-فعال-می‌شود

وزارت صنعت و تجارت گفته است که نورالدین عزیزی، سرپرست این وزارت با معینان وزارت‌های زراعت، اقتصاد و شهرسازی و مسکن در باره فعالیت دوباره شرکت زراعتی و مالداری بوستان سبز گفتگو کرده است.

به گزارش افغان نیوز؛ وزارت صنعت و تجارت امروز (پنج‌شنبه، 7 جدی) با نشر خبرنامه‌ای گفته است که آقای عزیزی در نشستی با حضور مولوی صدراعظم عثمانی، معین وزارت زراعت، آبیاری و مالداری، شیخ مدارعلی کریمی بامیانی، معین وزارت شهرسازی و مسکن و داکتر عبدالطیف نظری، معین وزارت اقتصاد در رابطه به فعال‌سازی دوباره شرکت زراعتی و مالداری بوستان‌سبز بحث کرده است.
طبق خبرنامه، در این نشست پس از ارزیابی و بررسی تیم تخنیکی از این شرکت، پروپوزل، شرط‌نامه و پیشنهادات یک شرکت‌های سرمایه‌گذار افغانی که دفتر مرکزی آن در امارات متحده عربی است و خواستار سرمایه‌گذاری و فعال‌سازی دوباره شرکت زراعتی و مالداری بوستان‌سبز می‌باشد، بررسی شده است.
در خبرنامه آمده است که پس از بحث‌های همه‌جانبه با در نظر داشت منافع دولت و مردم، تصمیم گرفته شد که اگر صندوق انکشاف زراعتی وزارت زراعت، آبیاری و مالداری کشور خواستار سرمایه‌گذاری در فعال‌سازی این شرکت ‌باشد به هیات موظف فعال‌سازی شرکت بوستان‌سبز که در رأس آن سرپرست وزارت صنعت و تجارت می‌باشد، پروپوزل خویش را ترتیب و ارائه نماید.
با این حال شرکت زراعتی و مالداری بوستان‌سبز یک شرکت زراعتی – تولیدی بوده که هفت سهم‌دار در این شرکت با اجاره 600جریب زمین دولتی، سرمایه‌گذاری و این شرکت را تأسیس کرده اما؛ چند سالی می‌شود از فعالیت باز مانده است.

شرکت زراعتی و مالداری بوستان ‌سبز دوباره فعال می‌شود

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد