شرکت-هندی-حمل-کالاهای-بازرگانی-افغانستان-را-متوقف-کرد

یکی از بزرگترین شرکت‌های حمل و نقل بندری در هند گفته است که دیگر کالاهای افغانستان، ایران و پاکستان را در هیچ بندر تحت مسوولیت‌اش حمل نخواهد کرد.

به گزارش افغان نیوز؛ شرکت« ادانی گروپس» یکی از بزرگترین شرکت‌های رابط و حمل و نقل بندری در هند با نشر بیانیه‌ای گفته است که اعلام ممنوعیت شامل همه ترمینل‌هایی است که این شرکت مسیولیت آن‌ها را بر عهده دارد از جمله ترمنیل‌هایی که از سوی شرکت‌های سومی اداره می‌شود.

بر بنیاد اعلام این شرکت، ممنوعیت حمل و نقل کالاهای افغانستان، ایران و پاکستان از ۱۵ نوامبر امسال به اجرا گذاشته خواهد شد.

در بیانیه در مورد علت این تصمیم چیزی ذکر نشده اما؛ در همین اواخر هند سه تن هروئین افغانستان را که از بندرعباس ایران به این کشور قاچاق می‌شد، در عملیاتی از بندر موندرا در ایالت گجرات کشف و ضبط کرد.

این محموله از افغانستان در دو کانتینر جاسازی شده و با ارزش ۳ میلیارد دالر از بزرگترین محموله‌های مواد مخدر کشف شده در هند بود.

مقام‌های هندی گفته‌اند که دو نفر را در پیوند به قاچاق این محموله بازداشت کرده‌اند و تحقیقات نخستین نشان می‌دهد که اتباع افغانستان در این قضیه دست دارند.

مقامات هندی محموله هروئین دیگری در ماه سپتامبر کشف و مصادره کرده بودند که در آن عملیات شش ایرانی بازداشت شدند.

شرکت هندی حمل کالاهای بازرگانی افغانستان را متوقف کرد

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد