شهرداری-کابل-حاضر-به-پرداخت-هزینه‌-پروژه‌ها-نیست

شرکت‌های قراردادی پروژه‌های دولتی با راه اندازی یک گردهمایی اعتراضی، می‌گویند که شهرداری کابل هزینه‌ی مالی پروژه‌های تکمیل شده را پرداخت نمی‌کند.

به گزارش افغان نیوز؛ مسوولان این شرکت‌ها مدعی اند که تمامی مراحل اداری روند پرداخت مبلغ پول‌های قرارداد شده‌ی پروژه‌ها از سوی وزارت مالیه تکمیل شده، اما متاسفانه شهرداری کابل از پرداخت آن سرباز می‌زند.

هنر شیرزاد، مسوول یکی از شرکت ها می‌گوید که پروژه ساختمانی پل پاچا در کابل بیش از 14 ماه می‌شود که تکمیل گردیده اما شهرداری کابل هنوز 60 درصد پول آن را نپرداخته است.

آقای شیرزاد بیان کرد که این پروژه به هزینه 360  میلیون افغانی با وزارت مالیه و شهرداری کابل قرارداد شده بود اما اکنون شهرداری کابل پول باقی مانده را پرداخت نمی‌کند.

وی اظهارداشت که این پروژه در سال گذشته با حضور رئیس جمهور و شهرداری کابل افتتاح شد. اما شهرداری کابل 60 فی‌صد پول باقی مانده که حدود 195 میلیون افغانی می‌شود را پرداخت نمی‌کند. 

وی هشدار داد که اگر پول باقی مانده پرداخت نشود، اعتراض‌های شان در روز های آینده در جاده‌های کابل و سایر شهر های کشور ادامه خواهد یافت.

همچنان، کامران مسوول شرکت فضل الرحمن می‌گوید که اگر وزارت مالیه و شهرداری، پول‌های باقی مانده را پرداخت نکنند، به ریاست جمهوری، لوی سارنوالی و جرایم سنگین عرضه خواهد کرد.

این درحالی است که چندی پیش، شماری از شرکت‌های سرک سازی نیز از نپرداختن پول‌های باقی مانده شان از سوی وزارت داخله دست به اعتراض زده بودند.

شهرداری کابل حاضر به پرداخت هزینه‌ پروژه‌ها نیست

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد