شهروندان-باید-از-تولیدات-داخلی-استفاده-کنند

رئیس نهاد “موج تحول برای زنان افغان” از شهروندان افغانستان خواست که برای حمایت از محصولات وطنی باید از تولیدات داخلی استفاده کنند.

به گزارش افغان نیوز: نمایشگاه دایمی صنایع و مواد خوراکی تولیدی زنان افغان به نام “بازار وطنی” با تمرکز بر عرضه تولیدات داخلی به مردم، در شهرکابل گشایش یافت.

شکیلا شقایق پاییز رئیس نهاد “موج تحول برای زنان افغان” و برگزارکننده این نمایشگاه گفت: “برای رشد بهتر صنایع دستی زنان، ما از شهروندان کشور می‌خواهيم تا از تولیدات داخلی استفاده کنند و محصولات وطنی را مورد حمایت قرار دهند.”

وی افزود که بازار صنایع و تولیدات داخلی زنان به شکل دایمی در منطقه ده افغانان کابل ایجاد شده است و مردم می‌توانند هر هفته روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه از آن بازدید کنند.

مریم سادات، یکی از زنان جوانی که در این نمایشگاه غرفه لباس زنانه دارد، گفت که بازار تولیدات داخلی به دلیل واردات اقلام مشابه خارجی خوب نیست.

وی افزود که که برگزاری این گونه نمایشگاه‌ها می‌تواند در معرفی تولیدات داخلی به مردم مؤثر باشد و همچنان تولید کنندگان نیز ضمن آشنایی با یکدیگر، در این زمینه تجربه کسب می‌کنند.

گفتنی است در این نمایشگاه که دیروز راه اندازی شد، انواع مواد خوراکی، پوشاک و اشياى توليد شده ازسنگ‌های قیمتی توسط زنان، در ۲۰ غرفه به نمایش گذاشته شده است.

شهروندان باید از تولیدات داخلی استفاده کنند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد