طالبان-برای-هر-یتیم-و-معلول-از-تا-هزار-افغانی-می‌پردازند

کابینه امارت اسلامی طالبان تصمیم گرفته که برای هر کودک یتیم ۲ هزار، فلج ۱۵ هزار و معلول ۱۰ هزار افغانی به گونه‌ای کمک توزیع کنند.

به گزارش افغان نیوز؛ نشست کابینه امارت اسلامی طالبان امروز( سه‌شنبه، 30 قوس) برگزارش شد و در کنار سایر تصامیم به وزارت شهدا و معلولین دستور داده شده است که برای هرد کودک یتیم 2 هزار، فلج 15 هزار و معلول 10 هزار افغانی به گونه‌ای کمک توزیع کنند.

در نشست کابینه به خاطر کمک‌های زمستانی در مناطق دور افتاده و حل مشکلات گدایان« حرفوی» هیات با اشتراک وزارت‌های شهدا و معلولین، اداره سره میاشت و وزارت رسیدگی به حوادث تعیین شده تا در این زمینه اقدام نمایند.

در این نشست موضوع ساخت بازار مشترک با ایران در نیمروز به هیات مشترک وزارت‌های مالیه، تجارت، اقتصاد و سرحدات و قبایل وظیفه سپرده شده که این موضوع را به گونه همه جانبه بررسی کرده و نتایج آن را در نشست کابینه شریک سازند.

امیران خان متقی، سرپرست وزارت خارجه امارت اسلامی طالبان در نشست کابنیه، گزارش دیدار با نمایندگان کشورهای مختلف با هیات امارت اسلامی طالبان در سازمان همکاری اسلامی که در اسلام‌آباد برگزار شده بود، ارائه کرده است.

این در حالی است که نشست وزیران خارجه سازمان همکاری اسلامی در مورد افغانستان به میزبانی پاکستان دو روز پیش برگزار شده بود.

طالبان برای هر یتیم و معلول از 2 تا 10 هزار افغانی می‌پردازند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد