عبدالله-و-غنی-درگذشت-خبر‌نگار-مطرح-افغان-را-تسلیت-گفتند

عبدالله و رییس جمهور غنی درگذشت مجاهد کاکر، ژورناليست موفق و یکی از چهره‌های مطرح رسانه‌های افغانستان را که در اثر بیماری سرطان جان داده است، تسلیت گفتند.

به گزارش افغان نیوز: عبدالله عبدالله در صفحه رسمی فیس‌بوک خود نوشته است؛ با تأسف خبر رسید که مجاهد کاکر، ژورناليست موفق و یکی از چهره‌های درخشان رسانه‌های افغانستان بعد از سال‌ها‌ مبارزه با مرض سرطان به رحمت حق پیوست.

عبدالله افزوده است که کاکر از پیش‌کسوتان جامعه روزنامه‌نگاری در دو دهه اخیر بود. وی در کمال نرم‌خویی و ادب، خبرنگاری مسلط و با صلابت بود و نمایندگی شایسته‌ای از رسانه‌های کشور می‌کرد.

در همین حال، رییس جمهور غنی نیز با نشر اعلامیه‌ای گفته است که مجاهد کاکړ بحیث خبرنگار متعهد و مجری ورزیدۀ برنامه های سیاسی، خدمات قابل قدری در عرصه های رسانه ای و فرهنگی انجام داده‌ و مرگ او یک ضایعه برای کشور می باشد.

آقایان غنی و عبدالله مراتب تسلیت و همدردی شان را به‌خاطر وفات مجاهد کاکړ به اعضای خانوادۀ مرحوم، دوستان و جامعه رسانه ای کشور ابراز داشته، برای متوفی از درگاه ایزد متعال، بهشت برین مسئلت نمودند.

این درحالی است که مجاهد کاکر، روزنامه‌نگار، مجری برنامه‌های سیاسی و رئیس پیشین شبکه‌ تلویزیونی "طلوع‌نیوز" پس از یک بیماری طولانی روز گذشته به عمر ۵۱ سالگی درگذشت.

عبدالله و غنی درگذشت خبر‌نگار مطرح افغان را تسلیت گفتند

پیام ها

نظرتان را بیان کنید

پیام های ارسالی پس از تایید منتشر خواهند شد